manier van opnemen veranderd tussen decoder v3b en v4?

  • 15 September 2013
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

hallo,


Door moeilijkheden, die nóg niet opgelost zijn, werd ik genoodzaakt om een nieuwe b-box2 én een nieuwe decoder te halen in de winkel.


De decoder bleek dus een nieuwere versie te zijn dan degene die ik had. Allemaal goed en wel, ware het niet dat ik nu veel minder kan opnemen.


Vroeger kon ik mijn serie's programmeren en kijken naar iets anders, blijkbaar gaat dit dus niet meer. Ik vind dat dus wel niet kunnen dat ik op die manier verplicht word om te kijken naar hetgeen ik opneem, allee dat gaat toch niet? En wat dan met verschillende serie's op hetzelfde tijdstip?


Is er hier een oplossing voor of iets anders? Ik had toch liever de werkwijze zoals de v3b, kon ik ook tenminste zien hoeveel vrije plaats er nog was op de harde schijf én nam tenminste alleen maar op voor 30 dagen als het een dubbele opname was. Nu is dit precies omgekeerd, alles gaat bijna direct naar standaard 30 dagen.


Ik ben dus hoogst ontevreden hierover. Wie weet er een oplossing?

1 reactie

Hallo Magistermagic,

De oude decoder stond inderdaad nog toegewezen aan je account, waardoor de nieuwe decoder gehinderd werd in zijn mogelijkheden. De oude decoder is inmiddels verwijderd, het zou moeten ok zijn.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer