Mailbox verwijderen

  • 19 December 2016
  • 3 reacties
  • 1089 Bekeken

Beste
Ik heb per ongeluk drie mailboxen aangemaakt op Myproximus.
Hoe kan ik deze verwijderen zodat deze zeker niet op mijn factuur komen?
Op de website vind ik het volgende:
"
Hoe kunt u een extra mailbox verwijderen?
Het is niet mogelijk om een mailbox te verwijderen. U kunt wel de e-mailadressen die gelinkt zijn aan een mailbox verwijderen of aanpassen ."
Een medewerker kan ook mijn mailbox niet verwijderen..
Hoe kan dit worden opgelost?
MVG
Thomas

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
thomas102

kan je me je vast lijnnr of klantennr doorgeven ? dan kijk ik even na hoeveel mailboxen je normaal hebt met je abonnement

met de meeste abonnement heb je toch recht op meedere mailboxen en zal je dus ook niet extra hoeven betalen hiervoor

ik kan deze extra mailboxen dan wel sluiten als je wil (niet hetzelfde als verwijderen)
Dag Jonathan,

Mijn klantennummer is 619680905.
Alvast vriendelijk bedankt

Thomas
Reputatie 7
Badge +4
thomas,

ik zie je 3 mailboxen staan

met je abonnement is het geen enkel probleem om er 3 tegelijk actief te hebben
laat ik deze actief staan of wil je dat ik ze sluit ?
ze zullen dan wel nog lange tijd actief staan in ons systeem dus je kan ze later nog opnieuw activeren dan

Reageer