Beste
Ik heb per ongeluk drie mailboxen aangemaakt op Myproximus.
Hoe kan ik deze verwijderen zodat deze zeker niet op mijn factuur komen?
Op de website vind ik het volgende:
"
Hoe kunt u een extra mailbox verwijderen?
Het is niet mogelijk om een mailbox te verwijderen. U kunt wel de e-mailadressen die gelinkt zijn aan een mailbox verwijderen of aanpassen ."
Een medewerker kan ook mijn mailbox niet verwijderen..
Hoe kan dit worden opgelost?
MVG
Thomas
Bladzijde 1 / 1
thomas102
kan je me je vast lijnnr of klantennr doorgeven ? dan kijk ik even na hoeveel mailboxen je normaal hebt met je abonnement
met de meeste abonnement heb je toch recht op meedere mailboxen en zal je dus ook niet extra hoeven betalen hiervoor
ik kan deze extra mailboxen dan wel sluiten als je wil (niet hetzelfde als verwijderen)
kan je me je vast lijnnr of klantennr doorgeven ? dan kijk ik even na hoeveel mailboxen je normaal hebt met je abonnement
met de meeste abonnement heb je toch recht op meedere mailboxen en zal je dus ook niet extra hoeven betalen hiervoor
ik kan deze extra mailboxen dan wel sluiten als je wil (niet hetzelfde als verwijderen)
Dag Jonathan,
Mijn klantennummer is 619680905.
Alvast vriendelijk bedankt
Thomas
Mijn klantennummer is 619680905.
Alvast vriendelijk bedankt
Thomas
thomas,
ik zie je 3 mailboxen staan
met je abonnement is het geen enkel probleem om er 3 tegelijk actief te hebben
laat ik deze actief staan of wil je dat ik ze sluit ?
ze zullen dan wel nog lange tijd actief staan in ons systeem dus je kan ze later nog opnieuw activeren dan
ik zie je 3 mailboxen staan
met je abonnement is het geen enkel probleem om er 3 tegelijk actief te hebben
laat ik deze actief staan of wil je dat ik ze sluit ?
ze zullen dan wel nog lange tijd actief staan in ons systeem dus je kan ze later nog opnieuw activeren dan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.