Beantwoord

Mailbox mappenstruktuur

  • 23 March 2017
  • 35 reacties
  • 1400 Bekeken

In mijn mailbox (imap skynet - outlook 2016) bevinden zich wel 40 trash mappen, die ik niet kan verwijderen,
Heb geprobeerd sommige een ander naam te geven en te verwijderen, maar ze komen telkens terug.
Er komen er zelfs nog bij.
Kan iemand helpen.
Dank bij voorbaat.
icon

Beste antwoord door AndyM 31 March 2017, 12:15

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 1
Beste RobrechtB,
zonet telefoontje gekregen van medewerker van het Proximus engineering team, die mij (nog geen dag na jouw tussenkomst) heeft gemeld dat er opnieuw orde is geschapen in mijn e-mail-mappenstructuur. Na controle blijkt dat alles effectief weer in orde is. Ik zal er voortaan op letten dat er geen chaos meer ontstaat...Mijn oprechte dank voor je tussenkomst, die ik ten zeerste waardeer! I
Vriendelijke groeten,
Michel G
Reputatie 7
Badge +4
ok

ik heb dit doorgegeven aan ons engineering team
ik geef je ook nog het case nr mee als zal je dit normaal niet nodig hebben

case : 4919149

ons engineering team zal dan alle mappen verwijderen voor je mailbox
Reputatie 7
Badge +4
Ik ben zeker dat het graag gedaan was ;-)

Mvg, Kim
Reputatie 5
Badge +4
Rikken, we hebben ondertussen feedback ontvangen van onze enigneering. Hier hun feedback , in het EN :

We had already deleted those folders from the server last time, but the customer's client keeps syncing and create folder in server again.

Please advise the customer to fix the issue in outlook client, else no use of deleting the folders from server again.

You can find some online help for similar issues with outlook.

https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_outlook-mso_windows8/deleted-folders-that-keep-reappearing/7de3b5d5-467a-4583-b574-7b75d7d245eb

https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_outlook/deleted-folders-keep-re-appearing-even-if-re-named/14b40c7d-bdae-47d4-b526-114d229a80fb

If customer doesnt have anything stored loacally in outlook client, he can delete the mailbox from outlook client and recreate

And let us know , we will delete those folders from server also

Mvg,
AndyM
Reputatie 5
Badge +4
Rikken, we hebben aan engineering gevraagd om deze nog een keer te verwijderen. Mvg, AndyM
AndyM,
Bedankt, ook aan het ganse team.
Dank aan de engineering voor de opkuis van de mappen.
Ik tracht het nu zo te houden.
Rikken.
Reputatie 5
Badge +4
Graag gedaan Rikken. Je weet ons te vinden indien er iets is 🙂 Mvg, AndyM
Reputatie 7
Badge +4
rikken

ik zie een redelijk aantal van je trash mappen maar niet zoveel als jij beschrijft (zeker geen 40)

als je me de namen kan doorgeven van de trash mappen die je ziet op de webmail en die je kwijt wil,kan ik deze wel laten verwijderen door ons engineering team

mvg
Jonathan
Reputatie 7
Badge +4
Dag Michel, ik heb een uts case aangemaakt voor ons engineering team met de vraag of ze de folders kunnen verwijderen. Mvg,Robrecht
Reputatie 6
Badge +4
Hi

Alle folders werden verwijderd , uitgezonderd de inbox, , uw email client ( outlook) creerde nieuwe ' deleted items' folders..

nuttige info

https://answers.microsoft.com/nl-nl/msoffice/forum/msoffice_outlook-mso_mobile/outlook-2016-kan-mappen-niet-verwijderen/de08d969-a77c-429a-863b-530841876cc3

mvg sabine
Dag AndyM,

Dank voor uw snelle reactie.
De verwijderde mappen staan zowel in webmail en in outlook 2016.
Heb mijn outlook account zojuist verwijderd en opnieuw ingesteld, maar probleem blijft.

mvg
Reputatie 5
Badge +4
Rikken,

Graag gedaan hoor.

Ik heb dit opnieuw doorgestuurd naar onze engineering want ik kan dit jammer genoeg niet oplossen voor je.

Case 4933759 werd hiervoor opgemaakt.

Ik laat je zo snel mogelijk iets weten

mvg,
AndyM
Reputatie 5
Badge +4
Rikken,

Heb al feedback ontvangen van onze engineering.

Ze hebben de folders opnieuw verwijderd van de server.

Ziehier hun feedback (wel in EN) :

We have deleted these folders again from server
If it reappears again, we suspect the folder is stuck in customer email client and it try to sync and create again in server
Please advise the customer to delete the folders from email client

Mvg,
AndyM
AndyM,

Het lijkt nu in orde te zijn.
Alvast bedankt voor de technische hulp met dank ook voor de engineering team.

mvg
Reputatie 5
Badge +4
Rikken,

Dat hoor ik graag :-)

Mvg,

AndyM
Reputatie 6
Badge +3
Had je gedaan wat mijn college had voorgesteld?
Reputatie 7
Badge +6
Hey Rikken, dan zitten de folders hoogstwaarschijnlijk vast in je email client zelf, zoals het engineering team had gezegd. We kunnen deze verwijderen op onze servers maar als deze vast zitten op je email client (Outlook 2016 in dit geval) en Outlook blijft deze terug plaatsen kunnen we wel een tijdje bezig blijven. Ik raad aan de Outlook volledig te verwijderen van je computer, de mappen te verwijderen via de webmail en dan opnieuw Outlook opnieuw te installeren en je mail in te stellen.
Let op! Verwijder de mappen pas in de webmail wanneer je Outlook volledig hebt verwijder.
Reputatie 5
Badge +4
Rikken, volgens mij kan je niet enkel de outlook verwijderen want is een totaal pakket van office 365. Ik heb dit even getest en ik kan hier enkel de office 365 verwijderen en opnieuw installeren. Ik raad je aan om dit toch even uit te voeren. Mvg, AndyM
Reputatie 7
Badge +4
rikken

kan je me de mappen doorgeven die mogen verwijderd worden ?
dan geef ik dit door aan ons engineering team om dit te doen

mvg
jonathan
Reputatie 7
Badge +4
rikken

ik heb hiervoor opnieuw een ticket aangemaakt naar ons engineering team
case 4972628
Zij zullen dit verder nakijken

op de webmail kan je hiervoor zelf weinig doen vrees ik als de mappen steeds terug keren
Alle mappen met verwijderd mogen definitief verwijderd worden.
Dank bij voorbaat.
Reputatie 1
Ik heb net hetzelfde probleem, waarvoor ik sinds meer dan een maand geleden al minstens 4 maal heb gebeld naar de technische support van Proximus. Ikzelf had gevraagd om de niet-standaard mappen + submappen, behalve de 'Opslagmappen' en de 'wachtmap' definitief te verwijderen. Telkens is mij toegezegd, het probleem door te geven aan een "expert", maar tot dusver is er hoegenaamd nog niets gebeurd. Om moedeloos van te worden...
Reputatie 1
Bij voorbaat hartelijk dank. Ik hoop en vertrouw erop dat de ongewild gecreëerde mappen en submappen (vooral "trash") ditmaal effectief verdwijnen, en ik eindelijk een overzichtelijke mappenstructuur terugkrijg voor mijn Skynet e-mailaccount in Windows 10 Mail en Outlook 2016!
Michel G
Mijn probleem is nog steeds niet opgelost.
Verwijderde items
Verwijderde items/SentMail
Verwijderde Items/Trash
Deze mappen komen steeds terug in Outlook 2016
Graag wou ik alles eens definitief verwijderd zien
Dank bij voorbaat
Rikken:(
De verwijderde items blijven steeds terug komen!!!!!!
Kan iemand mij klaar en duidelijk uitleggen wat me te doen staat ????:@
Dank
mvg Rikken

Reageer