Beantwoord

Mailbox mappenstruktuur

  • 23 March 2017
  • 35 reacties
  • 1400 Bekeken

In mijn mailbox (imap skynet - outlook 2016) bevinden zich wel 40 trash mappen, die ik niet kan verwijderen,
Heb geprobeerd sommige een ander naam te geven en te verwijderen, maar ze komen telkens terug.
Er komen er zelfs nog bij.
Kan iemand helpen.
Dank bij voorbaat.
icon

Beste antwoord door AndyM 31 March 2017, 12:15

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Graag gedaan Rikken. Je weet ons te vinden indien er iets is 🙂 Mvg, AndyM
AndyM,
Bedankt, ook aan het ganse team.
Dank aan de engineering voor de opkuis van de mappen.
Ik tracht het nu zo te houden.
Rikken.
Reputatie 5
Badge +4
Rikken, we hebben aan engineering gevraagd om deze nog een keer te verwijderen. Mvg, AndyM
Hallo Support,
Betreffende case 4972628
Wil aub de mappen nog eens verwijderen in WebMail.
Dank.
Rikken
Reputatie 5
Badge +4
Rikken, we hebben ondertussen feedback ontvangen van onze enigneering. Hier hun feedback , in het EN :

We had already deleted those folders from the server last time, but the customer's client keeps syncing and create folder in server again.

Please advise the customer to fix the issue in outlook client, else no use of deleting the folders from server again.

You can find some online help for similar issues with outlook.

https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_outlook-mso_windows8/deleted-folders-that-keep-reappearing/7de3b5d5-467a-4583-b574-7b75d7d245eb

https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_outlook/deleted-folders-keep-re-appearing-even-if-re-named/14b40c7d-bdae-47d4-b526-114d229a80fb

If customer doesnt have anything stored loacally in outlook client, he can delete the mailbox from outlook client and recreate

And let us know , we will delete those folders from server also

Mvg,
AndyM
jonathandr,
In bijlage afdruk mappen in mijn WebMail.
20 mappen, 5 accounts dat zijn honderd mappen op mijn laptop.
Heb mijn skynet account op mijn ipad en iphone verwijderd wegens te grote chaos.
Heb nu opnieuw Outlook 2016 verwijderd op laptop en weer geïnstalleerd. Echter zonder resultaat.
Integendeel er komen steeds meer mappen bij. Ligt het aan Outlook 2016, ik weet het niet meer.
Wil graag oplossing voor mijn probleem.
Rikken

Reputatie 7
Badge +4
rikken

ik heb hiervoor opnieuw een ticket aangemaakt naar ons engineering team
case 4972628
Zij zullen dit verder nakijken

op de webmail kan je hiervoor zelf weinig doen vrees ik als de mappen steeds terug keren
alle mappen mogen verwijderd worden behalve
- Kladjes
- Inbox
- Verzonden berichten
- Prullemand
en dit voor al mijn accounts
Mijn problemen zijn begonnen met over te schakelen van pop naar imap.
Kan ikzelf in webmail configuratie wijzigingen doorvoeren ???
Dank bij voorbaat
Rikken
Reputatie 7
Badge +4
rikken

kan je me de mappen doorgeven die mogen verwijderd worden ?
dan geef ik dit door aan ons engineering team om dit te doen

mvg
jonathan
Terug dezelfde problemen.
Blijft gissen wat de reden is.
Heb er al uren en dagen ingestoken.
Kunnen alle overbodige mappen nog eens verwijderd worden.
Dank.
Rikken.
Heb ondertussen zelf probleem opgelost.
Na verschillende malen outlook te hebben verwijderd op mijn laptop, ipad en iphone, kon ik toch nooit de mappen in webmail aanpassen noch verwijderen. Ze kwamen telkens terug.
Heb van al mijn skynet accounts aliassen gemaakt die eindigen op proximus.be i.p.v. skynet.be.
Kan terug in webmail alle mappen juist instellen alsook op mijn ipad en iphone.
Allemaal bedankt voor de moeite.
Rikken
Dank AndyM
Naast de 3 abonnementen van office 365 heb ik ook nog 3 andere skynet accounts.
Dus alles opnieuw installeren en aktiveren word wellicht een hele klus.
Ik weeg nog even af wat ik ga doen.
Rikken.
Reputatie 5
Badge +4
Rikken, volgens mij kan je niet enkel de outlook verwijderen want is een totaal pakket van office 365. Ik heb dit even getest en ik kan hier enkel de office 365 verwijderen en opnieuw installeren. Ik raad je aan om dit toch even uit te voeren. Mvg, AndyM
Bedankt ThomasP voor uw reactie.
Alleen outlook 2016 verwijderen kan dat ? Moet ik office 365 volledig verwijderen ?
Heb nog wat zitten rondneusen op internet en google vooralleer office 365 te verwijderen.
Heb office 365 reeds hersteld i.p.v. te verwijderen, echter zonder resultaat !!!
Heb office 365 ook op 3 andere laptops o.a. mijn vrouw, mijn kleindochter, mijn schoonbroer.
Wat gebeurd daarmee ? Moet ik hun abonnement eerst deaktiveren ?
Dank bij voorbaat.
Rikken.
Reputatie 7
Badge +6
Hey Rikken, dan zitten de folders hoogstwaarschijnlijk vast in je email client zelf, zoals het engineering team had gezegd. We kunnen deze verwijderen op onze servers maar als deze vast zitten op je email client (Outlook 2016 in dit geval) en Outlook blijft deze terug plaatsen kunnen we wel een tijdje bezig blijven. Ik raad aan de Outlook volledig te verwijderen van je computer, de mappen te verwijderen via de webmail en dan opnieuw Outlook opnieuw te installeren en je mail in te stellen.
Let op! Verwijder de mappen pas in de webmail wanneer je Outlook volledig hebt verwijder.
Problemen blijven bestaan.
Steeds terugkerende mappen in zowel webmail als in outlook 2016 zie bijlage.
Als ik mails verwijder op mijn ipad of iphone komen die terecht in "Deleted Messages"
Als ik mails verwijder op mijn laptop komen die in "Verzonden berichten"
De mappen "Verwijderde items/Sentmail" en "Verwijderde items/Trash" komen steeds terug, alhoewel er niets komt in te zitten.
Kan de meeste mappen in webmail verwijderen, maar ze komen steeds terug.
Aangezien ik meerdere emailaccounts heb word dit echt onoverzichtelijk en chaotisch !!!!
Kan iemand aub helpen ????
Dank bij voorbaat.
Rikken.
Reputatie 6
Badge +3
Had je gedaan wat mijn college had voorgesteld?
Probleem is er reeds paar dagen terug.
Geen definitieve oplossing mogelijk ????😫
Wat is de oorzaak ????🙄

Kan zelf in webmail geen mappen meer verwijderen.
MVG Rikken
Reputatie 5
Badge +4
Rikken,

Dat hoor ik graag :-)

Mvg,

AndyM
AndyM,

Het lijkt nu in orde te zijn.
Alvast bedankt voor de technische hulp met dank ook voor de engineering team.

mvg
Reputatie 5
Badge +4
Rikken,

Heb al feedback ontvangen van onze engineering.

Ze hebben de folders opnieuw verwijderd van de server.

Ziehier hun feedback (wel in EN) :

We have deleted these folders again from server
If it reappears again, we suspect the folder is stuck in customer email client and it try to sync and create again in server
Please advise the customer to delete the folders from email client

Mvg,
AndyM
Reputatie 5
Badge +4
Rikken,

Graag gedaan hoor.

Ik heb dit opnieuw doorgestuurd naar onze engineering want ik kan dit jammer genoeg niet oplossen voor je.

Case 4933759 werd hiervoor opgemaakt.

Ik laat je zo snel mogelijk iets weten

mvg,
AndyM
Dag AndyM,

Dank voor uw snelle reactie.
De verwijderde mappen staan zowel in webmail en in outlook 2016.
Heb mijn outlook account zojuist verwijderd en opnieuw ingesteld, maar probleem blijft.

mvg
Reputatie 5
Badge +4
Dag Rikken,

Zie jij die verwijderde mappen ook terug in de webmail of enkel in de outlook?

Mvg,

AndyM
De verwijderde items blijven steeds terug komen!!!!!!
Kan iemand mij klaar en duidelijk uitleggen wat me te doen staat ????:@
Dank
mvg Rikken

Reageer