Skip to main content

Mail-account

  • 22 februari 2011
  • 7 reacties
  • 462 Bekeken

ik heb vandaag een 2e account aangevraagd en ook al ontvangen van Belgacom. Ik kan echter momenteel enkel verzenden via dit account , maar niets ontvangen....... Weet iemand hier raad mee? Bedankt !

7 reacties

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 6492 reacties
  • 22 februari 2011
Kijk eens op de sknyet.be site of je account al bestaat op de webmail.

https://webmail.skynet.be/page.html?partner=p2002&pagelang=nl

Heb je de juiste parameters ingesteld voor inkomende E-mail (POP3): pop.skynet.be

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 22 februari 2011
Hallo,

ik ben net even op de webmail gaan kijken en geraak idd ingelogd hiermee, maar inbox is leeg (instellingen voor inkomende mail staan juist).

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 6492 reacties
  • 22 februari 2011
Heb je al eens geprobeerd van het ene naar het andere account te sturen (neem aan van wel). Desnoods bellen met technische dienst 0800 22700.

Werk je met Outlook (Office), Windows Live Mail (Win7) , of met Thunderbird (Mozzilla) of nog ander Mailprogramma.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 22 februari 2011
heb ik ook al geprobeerd. (Windows live Mail).

Ik zal even bellen dan. Alvast bedankt !!

  • 0 reacties
  • 23 februari 2011
Beste Kurt.1923,

Indien je er niet uitgeraakt met de helpdesk, mag je steeds de login van de mailbox doorsturen via een privébericht.

Met vriendelijke groeten,

Eva.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 24 februari 2011
Geachte,

Ik kan mij niet inloggen op belgacom e-services.Wat staat mij te doen?

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 6492 reacties
  • 24 februari 2011
Wordt je wachtwoord onthouden in je browser ? misschien loopt daar iets fout. misschien eens terug resetten (verwijderen uit te onthouden wachtwoorden) en terug manueel ingeven.