Skip to main content
Beantwoord

M pay activeren

  • 21 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 3224 Bekeken

Hey

Toen ik iets wilde betalen via boku kreeg ik de zin 'Uw Proximus account heeft geen aankoopautorisatie' enig idee hoe ik dit weg kan werken?

Beste antwoord door Martin

staat de activatie normaal via MyProximus -> Diensten -> M-Pay zoals hieronder aangegeven:

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

4 reacties

Martin
  • 33532 reacties
  • Antwoord
  • 21 oktober 2017
staat de activatie normaal via MyProximus -> Diensten -> M-Pay zoals hieronder aangegeven:


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 21 oktober 2017
Martin schreef:
staat de activatie normaal via MyProximus -> Diensten -> M-Pay zoals hieronder aangegeven:

waar vind ik Diensten sorry als het een beetje domme vraag is, maar ik kan het gewoon weg niet vinden

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 335 reacties
  • 21 oktober 2017
hallo,

Kan je via het onderstaand link je klantrekeningnummer enof gsmnummer in een privébericht even doorsturen? Is het een mobiele betaling dat je wenst te doen?


Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.


Groetjes,

Aziz

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 21 oktober 2017
AzizA schreef:
hallo,

Kan je via het onderstaand link je klantrekeningnummer enof gsmnummer in een privébericht even doorsturen? Is het een mobiele betaling dat je wenst te doen?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.


Groetjes,

Aziz


Dat is juist ik probeer een mobiele betaling te doen. En ik heb een privebericht gestuurd.
Mvg