Beantwoord

lumia 950xl zeer trage 4g

  • 24 January 2016
  • 5 reacties
  • 159 Bekeken

Ik heb sinds enkele dagen een lumia 950xl. Ik kan perfect verbinden met het data netwerk, maar vanaf ik op 4g zit of 4g+ zakt mijn snelheid helemaal in elkaar. Ik haal nauwelijks 2mbit op 4g+ terwijl op 3g alles normaal lijkt. Heb reeds fzctory resets gedaan, nieuwste firmware geïnstalleerd en de apn settings lijken mij correct. Wie kan mij helpen? Volgens klantendienst zijn er geen problemen op het netwerk.
icon

Beste antwoord door benbits 10 February 2016, 22:52

Bekijk origineel

5 reacties

Mss nog even vermelden dat ik met dezelfde sim op mijn vorige s6 edge gemakkelijk 100mbit haalde...
Ik heb al gehoord dat er inderdaad ook nog mensen klagen dat ze zelf moeilijkheden hebben om te connecteren op 4G, dus moet er toch blijkbaar iets aan de hand zijn!?
Maar zelf kan ik het niet testen want zo'n toestel heb ik niet 😉
Hoi elsa...Waar heb je dat gehoord? Heb je misschien een linkje?
neen dat niet was een collega die mij dat vertelde , mss moet je eens googelen wie weet vind je zo iets of gewoon afwachten tot iemand hier reageert dir zo'n toestel heeft.
Zou de selectiviteit van de 4G ontvangst module mss niet fameus zijn van dit toestel ! heb je een normale ontvangst aanduiding of is die laag, enfin ik ben nu ook maar aan het gissen.
der zijn wel problemen geweesd, ik had het zelfde probleem, gebeld naar klante dienst en uw proximus gsm profiel laten resetten onder tussen dat uw gsm afstaat, dan is het probleem opgelost !!!

Reageer