Moet ik de 49€ voor de tv aan de leverancier die hem komt brengen betalen ?
of word deze bij gefactureerd bij de volgende maandfactuur?
iemand enig idee?
groetjes !
Bladzijde 1 / 1
a) In een verkooppunt betaal je je toestel meteen ter plaatse met een bankkaart of kredietkaart (verplicht).
b) Bij verkoop op afstand (internet, klantendienst, thuisverkoop), wordt je toestel gefactureerd op je volgende Proximus factuur. Je moet dus niets betalen bij de levering van het toestel.
Zie ook bijlage:
b) Bij verkoop op afstand (internet, klantendienst, thuisverkoop), wordt je toestel gefactureerd op je volgende Proximus factuur. Je moet dus niets betalen bij de levering van het toestel.
Zie ook bijlage:
Ik denk eerder dat laatste, dus op factuur.
Ik zie dat Marleen mij voor is, zij heeft de knepen van Elsa over geërft. 😉
Ik zie dat Marleen mij voor is, zij heeft de knepen van Elsa over geërft. 😉
Oké maar ik heb zelf geen datum kunnen kiezen ? Kwam een brief bij de post met de datum op, of waar kan ik dat eventueel wijzigen ?
Dank bij voorbaat
Dank bij voorbaat
Sorry, ik heb hierboven iets verbeterd.
Eerlijk gezegd zou ik die datum niet proberen wijzigen, maar je kan het altijd aan de klantendienst vragen, op eigen risico.
FYI: FAQ over Samsung Smart TV en smartphone:
www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/FAQ_eoy_NL.pdf/FAQ_eoy_NL.pdf
Eerlijk gezegd zou ik die datum niet proberen wijzigen, maar je kan het altijd aan de klantendienst vragen, op eigen risico.
FYI: FAQ over Samsung Smart TV en smartphone:
www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/FAQ_eoy_NL.pdf/FAQ_eoy_NL.pdf
ja ga ik ook niet doen ^^
ga zorgen dat ik thuis ben dan gewoon lijkt me ook het beste haha 😃
ga zorgen dat ik thuis ben dan gewoon lijkt me ook het beste haha 😃
Veel kijkplezier met je nieuwe aanwinst!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.