Vraag

Lange wachttijden, melding 10 min, na 45 min nog geen contact gehad. Gaat ivm inruil punten

  • 27 November 2017
  • 10 reacties
  • 302 Bekeken

Een vraagje:ik krijg de site van overview maar niet geopend voor mijn punten in te wisselen.
Dit al sinds lange tijd waardoor ik al vele punten ben kwijtgespeeld doordat ze vervallen zijn.
Hoe kan ik op andere manier aan kataloog komen voor te kunnen kijken wat ik ermee kan nemen.
En waar kan ik dat dan doen?
Elke keer als ik telefoneer,( op verschillende nummers) moet ik enorm lang wachten,na 45 minuten nog geen contact.

Grtjs,Marleen

10 reacties

je kan altijd een privĂ©bericht sturen als er absoluut geen reactie komt, doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen (klantgegevens, je vraag, je probleem enz...) in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
je kan altijd een privĂ©bericht sturen als er absoluut geen reactie komt, doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen (klantgegevens, je vraag, je probleem enz...) in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

Ben eens benieuw of dit lukt. Heb al getelefoneerd (met mijn vaste lijn, maar dat was niet het juiste nummer om de nodige info op te vragen !?) en gemaild, alles zonder resultaat.
Twee dagen geleden heb ik punten ingewisseld voor iTunes kaarten. Binnen de 15' zouden de codes per mail overgemaakt worden. Twee dagen later wacht ik nog steeds op mijn codes. Ze staan nog steeds 'in behandeling'...
Ah ik dacht dat er iets fout was bij de aanvraag, maar blijkbaar is het algemeen.

je kan altijd een privĂ©bericht sturen als er absoluut geen reactie komt, doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen (klantgegevens, je vraag, je probleem enz...) in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

Ben eens benieuw of dit lukt. Heb al getelefoneerd (met mijn vaste lijn, maar dat was niet het juiste nummer om de nodige info op te vragen !?) en gemaild, alles zonder resultaat.
Twee dagen geleden heb ik punten ingewisseld voor iTunes kaarten. Binnen de 15' zouden de codes per mail overgemaakt worden. Twee dagen later wacht ik nog steeds op mijn codes. Ze staan nog steeds 'in behandeling'...
je kan altijd een privĂ©bericht sturen als er absoluut geen reactie komt, doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen (klantgegevens, je vraag, je probleem enz...) in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

Heb ik dus gedaan en gisteren kreeg ik bericht dat "er een technisch probleem was, er een dossier werd aangemaakt en de bevoegde dienst van Premium club dit verder gaat behandelen".
Maar de behandeling lijkt wel enige tijd in beslag te nemen...voor 3 iTunes bons van 5€... 😕
Heb ik dus gedaan en gisteren kreeg ik bericht dat "er een technisch probleem was, er een dossier werd aangemaakt en de bevoegde dienst van Premium club dit verder gaat behandelen".
Maar de behandeling lijkt wel enige tijd in beslag te nemen...voor 3 iTunes bons van 5€... :-/

Ondertussen is er al meer dan een week verlopen voor iets dat binnen de 15' moest gebeuren.
Nog steeds geen reactie. Sorry, maar dit is gewoon belachelijk...
Ik stel ook vast dat er de laatste tijd heem moeizaam op sommige PB's nog geantwoord wordt en niet alleen hier ook bv op Twitter ......
Ik stel ook vast dat er de laatste tijd heem moeizaam op sommige PB's nog geantwoord wordt en niet alleen hier ook bv op Twitter ......
Misschien heb ik me wat verkeerd uitgedrukt. Ik heb er geen probleem mee dat er geen reactie op mijn PB komt (ik kreeg trouwens al vrij snel een antwoord), maar ik heb er wel een probleem mee dat een simpele transactie die binnen 15' zou moeten uitgevoerd zijn ondertussen al meer dan 8 dagen duurt, al gaat het dit keer om een kleinigheid...
Dit stoort mij enorm.
Sorry ik had het inderdaad verkeerd begrepen 😉
Ik lees hier ook soms van PX medewerkers dat een dossier afhandeling wel tot 14 dagen kan in beslag nemen .... !!!
Reputatie 7
Badge +1
je kan altijd een privĂ©bericht sturen als er absoluut geen reactie komt, doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen (klantgegevens, je vraag, je probleem enz...) in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

Heb ik dus gedaan en gisteren kreeg ik bericht dat "er een technisch probleem was, er een dossier werd aangemaakt en de bevoegde dienst van Premium club dit verder gaat behandelen".
Maar de behandeling lijkt wel enige tijd in beslag te nemen...voor 3 iTunes bons van 5€... :-/

Geachte PX. Zie bovenstaand. 1 week geleden waren de iTunes bons van € 5 nog beschikbaar. Nu eeneens niet meer. Moet deze maand nog punten opnemen anders vervallen deze. Verder staat er niets in de lijst. Kunnen jullie zeggen wanneer deze weer in de lijst staan. Alvast bedankt voor het antwoord.
1 week geleden waren de iTunes bons van € 5 nog beschikbaar. Nu eeneens niet meer. Moet deze maand nog punten opnemen anders vervallen deze. Verder staat er niets in de lijst. Kunnen jullie zeggen wanneer deze weer in de lijst staan. Alvast bedankt voor het antwoord.
Ondanks het feit dat ze als voorradig gemarkeerd waren toen ik ze bestelde, is mijn bestelling niet doorgegaan. Er werd 'een dossier' opgemaakt. Ik hoor verder gewoon NIKS.
Nu check ik even of er wijzigingen zijn en ja hoor:

- mijn punten staan plots terug beschikbaar
- de iTunes bons komen niet meer voor in het lijstje

Daarentegen staat mijn bestelling nog steeds open en 'in behandeling' en verzuimt men om mij in kennis te stellen van deze wijziging. Echt professioneel als je't mij vraagt !
En dan maar blijven vragen wat ik vind van de service...triest.. 😞

Reageer