Skip to main content
Vraag

Lange wachttijden

  • 10 januari 2017
  • 5 reacties
  • 270 Bekeken

  • Apprentice
  • 8 reacties
Ik hang nu al een half uur te wachten om iemand te spreken ivm een klacht over mijn factuur.
Dit is toch niet meer normaal?

5 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2526 reacties
  • 11 januari 2017
Dag Fieke,

Excuses voor de lange wachttijd, ben je intussen geholpen?

Je kunt anders je vraag ook stellen (via een privébericht) met je klantgegevens.

Groetjes,

HeidiE

  • Rising star
  • 17 reacties
  • 23 februari 2017
hier momenteel 27 minuten, hoop dat het geen 45 minuten langer duurt want dan kan sluit de dienst wss?

  • Rising star
  • 17 reacties
  • 23 februari 2017
het spijtige is dat ik intern ben doorverwezen via de facturatiedienst naar de technische dienst. Nu zitten op we op 40 minuten en geef ik op. zal zelf opnieuw nog eens proberen in te bellen

  • Rising star
  • 17 reacties
  • 23 februari 2017
spijtig heeft het opnieuw inbellen geen soelaas gebracht.
nu al terug 10 minuten aan de telefoon,
ik zal niet nog een kwartier wachten tot de klantendienst stopt.
maandag opnieuw een avondje muziek door te telefoon horen ...

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 24 februari 2017
Dag b.d.,

Is het effectief een technische probleem? Stuur je wat meer uitleg door aub?

Groetjes,

Antonella

Reageer