Dag allemaal.
Ik zou graag twee subnetwerks in mijn huis hebben en dat via LAN to WAN inrichten.
Nu is mijn vragen hoe ik een LAN to WAN subnetwerk kan oprichten met twee BBox2.
Dus hoe ik ze via kabel juist verbind(dat is normaal gezien LAN ingang eerste router en DSL/WAN ingang tweede router) en hoe ik mijn routers juist instel. Vooral bij het tweede vind ik het niet echt en dat met de kabel zou normaal gezien juist zijn maar het DSl lampje van de tweede router blinkt heel de tijd.
Beantwoord
LAN to WAN subnetwerk
Beste antwoord door Martin
je kan de 2de bbox als switch gebruiken en bv een ander subnet gebruiken bvb 192.168.0.X
je eerste bbox2 zit in subnet 192.168.1.X
ik ga er vanuit dat dit moet mogelijk zijn al heb ik dit nog niet zelf uitgeprobeerd.
Anders nog ook eens de vraag stellen op userbase of daar eens zoeken onder dit onderwerp.
Bekijk origineelje eerste bbox2 zit in subnet 192.168.1.X
ik ga er vanuit dat dit moet mogelijk zijn al heb ik dit nog niet zelf uitgeprobeerd.
Anders nog ook eens de vraag stellen op userbase of daar eens zoeken onder dit onderwerp.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.