Beantwoord

Krijgen de v4 decoders ooit nog een update?



Toon eerste bericht

37 reacties

Reputatie 5
Badge +2
ik heb deze morgen alles herstart, de test van de nieuwe proximus tv ervaring die mislukt is , is weg. Alles is bij het oude gebleven, wat voor mij ok is; Dus er is niets veranderd, voor mij mag het zo blijven , want zo ben ik het gewend
Ik denk dat ze bij proximus nog eens alles goed zullen checken vooraleer ze opnieuw de nieuwe NTE software op de 4 zullen zetten 😃
Reputatie 5
Badge +2
ik heb verleden week die leon batch versie gekregen en dit veranderd niets, mijn zenders waren goed gebleven, Andere effecten heb ik niet gezien
Reputatie 5
Badge +2
ik heb eens nagekeken wat googlecast is, maar ik heb vista op mijn computer en dit wordt niet meer ondersteund door google crome
Wanneer ik eind dit jaar, begin volgend jaar een nieuwe computer aanschaf (wanneer vista ook niet meer geupdate wordt) , kan ik dit ook eens proberen.
Enfin de vooruitgang is niet meer te stoppen, steeds komen er nieuwe dingen bij en kan de toestellen niet meer mee, zodat je steeds moet vernieuwen en nieuwe toestellen aankopen
Enfin dat was een beetje terzijde, als alles vlot verloopt bij proximus ben ik al tevreden
of je moet via smartphone met de "Proximus TV app" chromecasten.
Reputatie 5
Badge +2
dank je voor de tip, maar ben nog wat ouderwets , ik heb nog geen smartphone, komt er ooit nog wel eens van
Ik heb er één meer om mee te klappen met de anderen dan dat ik gebruik van maak, ik heb nog niet op straat rondgelopen om pokémon te gaan zoeken :-))))
nu komt erop dat de installatie van de nieuwe proximus tv ervaring mislukt is.
Voor info moest ik met de pijl omhoog gaan voor info.

Ter info: naar verschillende V4 decoders werd dit verkeerdelijk gestuurd en was dit (nog) niet voor de v4 decoders bedoelt!
Edit: Werd dus ook bevestigd door proximus medewerker:
Het systeem maakte een verwarring met de update die voor de v4 decoders werd gepushed ( pvr cloud) en de nieuwe interface push.. de v4 decoders momenteel enkel een update software pvr cloud.Onze excuses hiervoor.mvg sabine
Ja en dan zou ik kunnen op straat rondlopen om te pokémonnen met drie toestellen in mijn hand een iPhone, S4-Mini, en Windows Phone :-)))
(al zal je wel niet kunnen pokémonnen met de windows phone want die lopen altijd met alles achterop)

Ze kunnen mss ook nog "pokémonnen" uitroepen tot het woord van het jaar 🙂
Ik hoop het voor u Sinjoor, dat de problemen niet groter worden eens de NTE versie op je v4 zal gezet worden,
maar er is zeker hoop want sedert de laatste NTE versie zijn de klachten toch minder geworden, zeker voor de V5-c die wel al minder waren tov de v5, wat ook wel logisch is aangezien er ook maar alleen cloudopnames mogelijk zijn dus kunnen er al geen problemen gemeld worden met PVR opnames en conflicten.
je zegt : Als je nu een opname aanmaakt zou die zowiezo in nPVR moeten komen te staan + eventueel in cPVR indien er geen conflicten zijn.

maar nogmaals, daar gaar de discussie nu al zo lang over, dat dit blijkbaar niet altijd klopt bij iedereen, en ik vraag mij af of het nu met de NTE...14.4 zou wel altijd zo zijn !
Want tussen theorie en praktijk is er hier al jaren lang een verschil zoals iedereen ondertussen al stilletje aan weet, of toch zeker die waarbij de theorie niet klopt :-))

Als dat waar is dat "Als je nu een opname aanmaakt zou die zowiezo in nPVR moeten komen te staan + eventueel in cPVR indien er geen conflicten zijn" dan gaat dat schijfken vlug volstaan!
Maar dat cPVR ook in nPVR opgenomen wordt vind ik ook een groot voordeel.

NB; ter info dit is de uitleg door engineer ivm met opnames
http://bgctv.skynetblogs.be/#CloudPVRSoftware

Reageer