Skip to main content
Beantwoord

Klantendienst nooit bereikbaar!


Voor de zoveelste keer probeer ik de klantendienst van proximus te bereiken maar ze nemen nooit op!!!
Heeft iemand enig idee hoe dit wel kan? Kan ik hen een mail sturen?
Of sluit ik best mijn abonnement af en neem ik een andere provider?

Beste antwoord door Magda Van Hoye

Heb nu een antwoord gekregen. Het is eindelijk in orde. Bedankt .
Mvg,
Magda
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 reacties

Martin
  • 33312 reacties
  • 11 mei 2017
dit kan je door een privébericht te sturen.

Privébericht sturen naar Proximus team kan je door 
      te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
       (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Martin
  • 33312 reacties
  • 11 mei 2017
Verder nog als bijkomende info:
    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via 0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via de chat op onze supportpagina's:     https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht     aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

FYI schreef:

Om de optie "Mail Ons" te vinden op de pagina http://proximus.be/contact
zie een voorbeeld met screenshots, door deze link te volgen:
"Mail Ons"
Onder deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals een privébericht sturen hier en ook op twitter en facebook

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2151 reacties
  • 12 mei 2017
Hallo Magda,

Kan ik u misschien helpen?

Groetjes,

Joël

0800 22 800 daar wordt nooit opgenomen, eigenaardig voor een firma die zich toch bezighoudt met telefonie dacht ik.
contactpagina: daar verwijzen ze naar het telefoonnummer waar nooit wordt opgenomen
Ik heb dus een mail gestuurd maar daar heb ik naar mijn weten nog geen reactie op ontvangen.

Mvg,
Magda

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 12 mei 2017
Heb nu een antwoord gekregen. Het is eindelijk in orde. Bedankt .
Mvg,
Magda

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2151 reacties
  • 12 mei 2017
Fijn om te horen dat alles in orde voor u is gekomen.Groetjes,Joël