Klantendienst

  • 18 July 2017
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

Deze ochtend belde ik met de klantendienst van Proximus met de vraag of het mogelijk was mijn internet te boosten aangezien ik tegen aan mijn limiet zat en de my Proximusapp soms maar de ochtend nadien een correcte weergave van de surfdata doorgeeft. Ik vroeg de dame aan de lijn of ze mijn data kon boosten. Ze zei dat dat normaal niet lukt omdat ik een pakket had maar dat ze het manueel ging doen en dit voor 10€ voor 1GB. Ze deelde me mee dat ik een sms zou krijgen om dit te bevestigen. In de loop van de dag ontving ik echter geen enkele sms van Proximus en zag ik ook geen boost van mijn mobiel internet waardoor ik nu wél over mijn internetlimiet zit met alweer extra kosten! Ik nam opnieuw contact op met Proximus met de vraag waarom mijn verzoek nog niet werd uitgevoerd. Daar kreeg ik een jongen aan de lijn die me tot 5x toe op wacht zette om navraag te doen bij zijn supervisor om me dan doodleuk mee te delen dat ik een boost zelf moet aanvragen in de my Proximus app en dat ze dat op de klantendienst niet kunnen. Ik vroeg waarom de dame in de voormiddag me dit wél beloofde terwijl het blijkbaar niet mogelijk is. Het antwoordt moest deze jongeman me schuldig blijven maar met zen oplossing vr de extra kosten kwam hij niet. Hij bleef alleen maar herhalen dat de hun diensten dat niet kunnen en ik het zelf maar moest doen en dat zijn supervisor het ook zegt. Ik ben teleurgesteld, verbouwereerd, uiterst onprofessioneel behandeld en extreem ontevreden over de hulp van Proximus aan hun cliënteel.

1 reactie

Oja toen ik zei dat ik verdere stappen zou ondernemen kreeg ik het antw " Ahnja dat doet u dan maar". Ik werd werkelijk nog nooit zo slecht behandeld!

Reageer