Skip to main content
Als ik naar proximus bel vertellen ze mij dat ik in de proximus winkel een klachtenmail moet laten sturen maar in de winkel weten ze niet hoe ze dit moeten doen?? Hoe kan ik dan klacht indienen na een uur ben ik hier geraakt ja maar nog altijd geen klacht kunnen indienen.. hoe zit da hier??
Ter info kan ik je het volgende meegeven:


    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
        https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
        (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
  • via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via Mail: affinity.mobile.nl@proximus.com (door een forumlid hier gepost)
  • via de chat op onze supportpagina's:
        https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
        ( deze chat optie is ook mogelijk via http://proximustv.be )



 


    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , via onderstaande link:
    "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
    zoals onder ander een privébericht sturen aan Prox hier op 't forum en ook op twitter en facebook

Hallo Jordy,



Je mag steeds je klacht aan ons overmaken door ons een privé bericht te verzenden via



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Vermeld zeker de betrokken klantgegevens mee in je bericht zodat we direct het nodige kunnen doen.



Groetjes Inge

Reageer