Ben al een uur aan het zoeken waar ik per mail een klacht kan indienen
Bladzijde 1 / 1
Deze is tijdelijk buiten dienst en kon je vinden vroeger onder de tab " mail ons" hier-> : proximus.be/contact
Dank U en kun je zeggen wanneer het opnieuw mogelijk zal zijn om per mail een klacht in te dienen
Dat ligt nog niet vast maar ik ben zelf geen proximus medewerker dus zal iemand van het proximus team dit best hier posten wanneer het verwacht wordt dit terug mogelijk wordt.
Ik had dezelfde vraag en heb die gesteld via twitter, hun antwoord was hetzelfde, dat de service tijdelijk niet beschikbaar is maar dat ze zo snel mogelijk een oplossing zoeken
nog steeds 'niet beschikbaar'. Wat een fars is dit aan het worden.
klacht sturen via TestAankoop
Het is een duidelijke strategie van Proximus om de mogelijkheid van klachten indienen te blokkeren.
Ikzelf heb ook een klacht en kan hiervoor niet terecht.
Voor een bedrijf zoals Proximus is dit ronduit schandalig.
Bij Telenet bvb kan je dit wel, en reageren ze prompt.
Het is een duidelijke strategie van Proximus om de mogelijkheid van klachten indienen te blokkeren.
Ikzelf heb ook een klacht en kan hiervoor niet terecht.
Voor een bedrijf zoals Proximus is dit ronduit schandalig.
Bij Telenet bvb kan je dit wel, en reageren ze prompt.
affinity.mobile.nl@proximus.com
Het verborgen mysterieuze emailadres van proximus.
Telefonisch: woef waf blaf woef
Winkel: trek uw plan
Terug telefoon: blaf blaf woef grr woef.
Dit adres werd hier al op het forum gepost, maar kan je dan met allerhande klachten terecht want als het niet over affinity gaat wordt dit dan wel verder behandeld ?
want er zijn nog zo van die specifieke mail adressen !
want er zijn nog zo van die specifieke mail adressen !
Ja, ik heb daar al antwoord op gehad voor een facturatieprobleem.
Er zijn vele mail adressen van proximus niet langer in gebruik.
Er zijn vele mail adressen van proximus niet langer in gebruik.
Inderdaad en daarom dat ik vrees dat zo'n mail adres ook maar tijdelijk is, en ik veronderstel dat de reden is, dat er op den duur veel te veel vragen komen over andere zaken dan deze waarvoor het mail adres eigenlijk initieel bedoelt was
Ter verder info voor wie het zich moest interesseren:
Proximus contacteren kan als volgt
Ter verder info voor wie het zich moest interesseren:
Proximus contacteren kan als volgt
- via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
- via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via de chat op onze supportpagina's:
https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
- zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
- Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.