bij deze wil ik nogmaals woeker intresten op facturen aankaarten.
Ik heb doorgaans weinig vrijje tijd het gebeurd dus regelmatig dat ik de tijd niet heb om jullie factuur altijd netjes op tijd te betalen.....
ik begrijp dt er een intrest wordt aangerekend voor laat tijdig betalen maar wanneer er 13 euro wordt aangerekend voor een factuur van 27.50 dan wordt ik daar zer ontevreden van zeker wanneer jullie niet aanbieden om op 3/6/9/12 maand te betalen.....(u mag mij eens een bank noemen waar ik men geld mag opzetten en waarna ik na 14 dagen meer dan 40% intrest krijg)
conclusie naar de toekomst toe zal ik kiezen voor een telecom bedrijf die opties aanbied omtrend betaling.u kunt mss denken dat u als bedrijf mag doen wat u wil omdat de wetgeving u ondersteund (in deze maffia praktijken) echter vergeet u op lange termijn te denken ik zal nooit nog klant worden bij proximus...
Beantwoord
Klacht omtrent factuur
Beste antwoord door Elsa
De tip is heel simpel: zorgen dat je op tijd betaalt op eender welke manier je het ook doet, en nu maar opletten dat ik zelf straks niet te laat betaal :-))))
Bekijk origineelThis topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.