Beantwoord

Klacht indienen?

  • 8 August 2016
  • 43 reacties
  • 1891 Bekeken


Toon eerste bericht

43 reacties

Reputatie 1
Dag Ries,
Ik heb de collega die het dossier in behandeling heeft gevraagd je dringend te contacteren.
Sorry voor het ongemak.
Groetjes,

Jos

Dank je wel voor je hulp Jos.
Ik hoop dat er eindelijk iets aan wordt gedaan.
Nogmaals dank.
Mvg. Ries
Reputatie 3
Badge
Dag Ries,

Ik heb de collega die het dossier in behandeling heeft gevraagd je dringend te contacteren.

Sorry voor het ongemak.

Groetjes,

Jos
Reputatie 1
Deze ochtend weer gebeld naar klantendienst. Dit keer een behulpzame dame.
Kreeg weer te horen dat het in behandeling is en dat ik moet wachten !!!!
Waarop ??? Stuur mij gewoon de extender . Dan is het probleem hoop ik opgelost.
Het is om wanhopig van te worden
Reputatie 1
Ik ben al meerdere jaren bezig met het telkens aanmelden van klachten over de slechte mobiele verbinding.Er zou een mobiel coverage extender worden opgestuurd die ik een maand lang zou mogen gebruiken omdat ik had aangegeven dat het belachelijk is dat mijn gezin iedere maand moet betalen voor een dienst waar ik al jaren bijna geen gebruik van kan maken, zowel in als rondom de woning. Tot de dag van vandaag geen mobiel coverage extender ontvangen.
Niemand blijkt te weten waar dat fucking ding is. Na heeeeeeel veel bellen en vaak onbeschoft "geholpen "te zijn , was er eindelijk 1 persoon genaamd Kenny die mij vriendelijk te woord stond en zeer goed probeerde het probleem op te lossen. Dit alles is vanaf 28-7-2016 in gang gezet. Tot op heden ,16-08-2016, na veel en vaak bellen nog steeds niets mogen vernemen en de beloofde telefoontjes met informatie over het probleem zijn ook nooit gekomen.
Proximus had al wel op 24-7 de mobiel coverage extender geactiveerd.
In 1 woord schoftig zoals Proximus met klanten omgaat.
Zorg er gewoon voor dat klanten met slecht bereik zo'n kast gratis krijgen of doe eindelijk iets aan de verbinding zoals jullie uiteindelijk beloven:4 G voor iedereen!!!!
Het wordt tijd dat deze firma eens onder een vergrootglas komt te liggen want dit zijn duidelijk wantoestanden.
Ik voel me echt niet serieus genomen en ben woedend. Iedereen doet blijkbaar zomaar iets en trekt zich van de klant niets aan.
Waardeloze in 1 woord waardeloos.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Wendy07

Alvast de excuses hiervoor.

Wat wens je exact te bestellen?

Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan help ik je hiermee verder.

Mvg,

Koen
Ik wil graag nog even melden dat mijn probleem intussen opgelost is, met dank aan Siglinde. Blijft wel de vaststelling dat de klantendienst mij meermaals verkeerde info heeft verstrekt.
kan eventueel via "Mail ons" zie => Proximus.be/contact
Jammer dat een telecombedrijf zo omgaat met zijn site en klanten, ik probeer al enkele dagen een abonnement te bestellen, telkens ik het winkelmandje valideer, oeps er is een fout opgetreden: mandje leeg. Klacht of technische vraag stellen per mail gaat niet. Ik heb niet altijd de mogelijkheid om te bellen wegens werk.... Ik overweeg dan toch maar bij een andere operator te gaan. Helaas maar dit kan niet voor mij...
Reputatie 3
Badge
Dag Veerle,

Ik heb de dossierbeheerder gevraagd u dringend feedback te bezorgen.

Groetjes,

Jos
Goedemiddag, we zijn alweer een dag verder en behalve een dossiernummer heb ik nog niets vernomen. Hallo?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Veerle,

Ondertussen is hiervoor dossier 27459400 in behandeling, de dossierbeheerder zal je verder informeren.

Met vriendelijke groeten,

HeidiE
We zijn 48 uur verder, en nog steeds geen teken van leven. Is er nog hoop?
Dat valt soms voor dat er niet direct gereageerd wordt, in dit geval stuur ik persoonlijk er ene opnieuw, om te vragen hoe het komt dat er nog geen antwoord gekomen is.
Ik kreeg nog geen antwoord, zelfs geen ontvangstbevestiging. Is dat de normale gang van zaken?
Heb ik gedaan. Voorlopig zonder respons. Ik hou jullie zeker op de hoogte van de afloop.
Reputatie 3
Badge
Dag Veerle,

Dan hebben ze u zeker niet correct geïnformeerd. In dit geval kan u best een privébericht sturen naar Het Proximus Team (

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) met vermelding van je klantgegevens en beknopte info ivm je klacht.

Groetjes,

Jos
Neen hoor, de klantendienst verwijst mij door naar de website. Van het kastje naar de muur dus:-(
Reputatie 3
Badge
Dag Veerle,

Dat kan via onze klantendienst op het gratis nr. 080022800.

Groetjes,

Jos

Reageer