Ik ben hier nu al meer dan een maand mee bezig. In eerste instantie werden we klant via Astel met die verstande dat we kostenloos binnen een bepaalde tijd konden opzeggen. We hebben dat dan ook getracht te doen, via mail en telefoon naar zowel Astel als Proximus. Ondanks de vele pogingen stond de monteur dan toch niet 1, maar wel 3 x voor onze deur. Uiteindelijk belde iemand van Proximus, en ik werd al helemaal blij dat ik eindelijk!!! een normaal iemand aan de lijn had, die het zou 'regelen'. Wat schetst gisteren mijn verbazing. Eerst ontvang een rekening van 59 euro voor laat afzeggen terwijl ik ruim binnen de periode zat, 2 minuten laten ontvang ik een melding wanneer de installatiemonteur langs zal komen. HOE IN HEMELSNAAM IS DIT MOGELIJK?? Dus ik probeer te bellen, heel menu doorgelopen, word ik gewoon OPGEHANGEN! Werkelijk? Wie o wie gaat me nu dan eindelijk helpen om van deze onzin af te komen? Het staat buiten kijf dat ik die rekening niet ga betalen.
Bladzijde 1 / 1
Je kan altijd een privébericht aan Het Proximus Team sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Verder als louter info geef ik je de mogelijkheden mee op welke manieren Proximus te contacteren valt:
- via 0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via de chat op onze supportpagina's:
https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht
aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
- zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
- Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
Dank je Martin, ik heb reeds getracht te bellen, maar wordt opgehangen. De chat link, komt niet uit op een chat mogelijkheid. Gemaild heb ik al tig keer. Ik heb nu idd een privebericht gestuurd. Ben benieuwd.
Groet Tamara
Groet Tamara
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.