KLACHT!

  • 22 November 2017
  • 3 reacties
  • 201 Bekeken

Op 7 november 2017 maakte ik melding van een technische storing van het internet en televisie. Deze klacht werd onderzocht en er kwam een technieker van Proximus om de storing te verhelpen op 9 november. Deze technieker meldde echter dat het probleem in de bodem zat en dat er gegraven zou moeten worden op het openbaar domein. Geen probleem. Er werd een afspraak gemaakt voor 15 november tussen 8:00 en 17:00. De dag voordien ontving ik nog een SMS om me aan de afspraak te herinneren net zoals op de ochtend van de 15de november. Helaas, er kwam geen technieker opdagen op 15 november. 1 dag vakantie opgeofferd voor niets! Na een ellenlange telefoon (meer dan 45 minuten), kwam het antwoord dat er niemand aan de opdracht was toegewezen.
En dat ik dan maar een nieuwe afspraak moest maken.
Welke keuze heeft men dan? Inderdaad een nieuwe afspraak maken.
Nog maar eens een dag vrij genomen om de mensen van Proximus op 22 november te ontvangen.
U raadt het nooit, maar opnieuw is er NIEMAND komen opdagen! Na alweer een telefoon van 50 minuten, krijg je dan als antwoord: 'Bel morgen nog eens terug. Ik kan momenteel niets voor u doen.'.
DIT KAN ECHT NIET! Iemand twee dagen vrij laten nemen en dan telkens niet komen opdagen getuigt van bijzonder weinig respect voor uw klanten!

3 reacties

Hierbij komt mijn vraag: Hoe kan je via mail een klacht indienen?
via mail form > hier http://proximus.be/contact

Als bijkomende info:
Proximus contacteren kan als volgt
    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via     https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679     (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
  • via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via de chat op onze supportpagina's:     https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html     ( deze chat optie is ook mogelijk via http://proximustv.be )


 
    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , via onderstaande link: "Mail Ons" Of zoals hier aangegeven:
  • zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , door te klikken op onderstaande link: "Mail Ons"
  • ******************************************************************************
  • komt hierop neer : surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
  • klik achtereenvolgens op:  "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" > "klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons"  > Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
  • ******************************************************************************
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onder ander een privébericht sturen aan Proximus hier op 't forum en ook op twitter en Facebook
  • En (bv. voor formele klachten) kan het kan ook altijd per aangetekende brief naar Proximus - Klantendienst Koning Albertlaan 27 1030 Brussel
Reputatie 4
Badge +2
Hoi ! Je kan je klacht formuleren op https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html

Of in een privébericht op dit forum.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Vermeld ook even je klantgegevens aub.

Groetjes, Cindy

Reageer