Hoe kan ik in godsnaam een klacht indienen met bijlage? Gewoon een mail sturen dus met al mijn uitleg?
Ik heb al zeker 5 keer geprobeerd, ofwel via de Proximuswinkel in Mortsel, waar ik telkens de verzekering krijg dat mijn klacht wordt doorgegeven maar er verder niks meer over hoor, ofwel via de telefoon, waar ik de ene keer een beleefde maar onwetende, de andere keer een boertige medewerker aan de lijn krijg. Hulp blijft uit. Nu heb ik zelf een document gemaakt maar ik weet niet hoe ik het opgestuurd krijg. Aan de winkel in Mortsel geven zal niet werken, vrees ik.
Matthea De Ryck
Bladzijde 1 / 1
Ter uwer info: Proximus contacteren kan op volgende manieren
- via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
- via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via Mail: affinity.mobile.nl@proximus.com / replyproximus@skynet.be (door een forumlid hier gepost)
- via de chat op onze supportpagina's:
https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
( deze chat optie is ook mogelijk via http://proximustv.be )
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
- zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , via onderstaande link:
"Mail Ons"
- Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals onder ander een privébericht sturen aan Prox hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
Beste
In vrees dat het niet direct meer mogelijk is aan Px een e-mail met bijlagen te sturen
Zoals Martin zegt kun we best een privé bericht sturen via onderstaande link met basisgegevens klacht,de vraag om op welke wijze meer detail & bijlagen te mogen doorsturen en tf en/of klantnr
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ter info:
In geval van formele klachten gebruik ik - ook met Proximus - de oudste, veiligste en betrouwbaarste methode nl.: een aangetekende brief
Proximus - Klantendienst
Koning Albertlaan 27
1030 Brussel
In vrees dat het niet direct meer mogelijk is aan Px een e-mail met bijlagen te sturen
Zoals Martin zegt kun we best een privé bericht sturen via onderstaande link met basisgegevens klacht,de vraag om op welke wijze meer detail & bijlagen te mogen doorsturen en tf en/of klantnr
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ter info:
In geval van formele klachten gebruik ik - ook met Proximus - de oudste, veiligste en betrouwbaarste methode nl.: een aangetekende brief
Proximus - Klantendienst
Koning Albertlaan 27
1030 Brussel
Als ik mag geloven wat er vroeger gepost geweest is kan je het wel via dit mail adres > affinity.mobile.nl@proximus.com
wordt naar de aangepaste dienst doorgestuurd.
wordt naar de aangepaste dienst doorgestuurd.
@Martin
Indien het betrokken e-mail adres nog zou bestaan, is het in principe voor andere doeleinden bedoeld, zie link hieronder
https://www.proximus.be/affinity/nl/?view=default
Indien het betrokken e-mail adres nog zou bestaan, is het in principe voor andere doeleinden bedoeld, zie link hieronder
https://www.proximus.be/affinity/nl/?view=default
Ik weet het en logisch gezien zou dit uiteraard zo moeten zijn, maar werd bevestigd dat ook voor ander problemen het doorgestuurd wordt vaan de betrokken dienst.
Ik vertrouw er natuurlijk op dat wat hier bevestigd werd ook de waarheid is.
Wat ik er dan weer totaal niet logisch aan vindt is dat er e-mail adressen bestaan voor bepaalde doeleinden en dan voor andere weer niet
NB: Gelijkaardig was het vroeger ook zo, dat via de oude versie van 'mail ons' je niet alle keuzes had en toch werd toen ook voor andere problemen (die niet konden geselecteerd worden) alles doorgestuurd naar de betrokken dienst.
En dit is niet van horen zeggen of van te lezen op één of ander forum maar door mijn pa en door mij verschillende keren toegepast geweest met positief gevolg en oplossing van het probleem.
Het is hier weer zo van het principe wat zou moeten zijn is niet altijd wat het is
Ik vertrouw er natuurlijk op dat wat hier bevestigd werd ook de waarheid is.
Wat ik er dan weer totaal niet logisch aan vindt is dat er e-mail adressen bestaan voor bepaalde doeleinden en dan voor andere weer niet
NB: Gelijkaardig was het vroeger ook zo, dat via de oude versie van 'mail ons' je niet alle keuzes had en toch werd toen ook voor andere problemen (die niet konden geselecteerd worden) alles doorgestuurd naar de betrokken dienst.
En dit is niet van horen zeggen of van te lezen op één of ander forum maar door mijn pa en door mij verschillende keren toegepast geweest met positief gevolg en oplossing van het probleem.
Het is hier weer zo van het principe wat zou moeten zijn is niet altijd wat het is
Beste, we hebben helaas geen rechtstreeks emailadres hiervoor. Je kan best je klacht per brief opsturen naar ons adres in Brussel. Kan je anders eens het betrokken klantennummer geven via privébericht via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Dan kijk ik na of er ergens reeds een dossier van gemaakt werd. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.