Kan verbruik niet raadplegen

  • 2 January 2017
  • 33 reacties
  • 1119 Bekeken

  • Rising star
  • 13 reacties
Beste,

ik kan sinds een aantal weken mijn verbruik niet meer raadplegen (internet thuis).
Daarbij krijg ik steeds volgende melding: "Oeps! Er was een technisch probleem. Kom later terug om uw verbruik te zien."

Wat is hier aan de hand?

Met vriendelijke groeten
Revo

33 reacties

Hallo Revo!

Het dossier is sinds 19/04/2017 afgesloten, hebt u intussen contact gehad met een van onze medewerkers in verband met dit dossier?

Wat ik u ook kan aanraden is om in tussentijd een andere webbrowser te proberen, dit lijkt voor veel gebruikers een oplossing te zijn.

Excuses voor dit ongemak.

Groetjes,

Wouter


Wouter,

ik heb de 3 meest gangbare browsers geprobeerd, maar bij allen een eeuwig draaiend wieltje.
(Edge -> opvolger Internet Explorer voor win10, Chrome en Firefox)
Als het in één browser zou werken ben ik al tevreden.

Mvg
Revo
Reputatie 5
Badge +1
Aan WouterM ,

is ticket IM 8168882 afgesloten ? Betekent dit dat er niet meer gezocht wordt naar de fout waarom wij ons verbruik en onze herlaadgeschiedenis van Pay and Go op myproximus niet meer kunnen opvolgen en steeds een foutboodschap krijgen ?
Indien dit zo is, is dit onaanvaardbaar. Het probleem is nog steeds niet opgelost .

Ro
Men heeft trouwens geen contact met mij opgenomen i.v.m. het afsluiten van het ticket.
Reputatie 2
Badge
Da's brute pech!
Hier bij mij (Gent) is 't ondertussen in orde (na slechts één week).
Het gaat de goeie richting uit. Ik hoop bij jou hetzelfde. 😉
Groetjes.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Ro,

IT ticket IM8168882 is niet afgesloten. Hiervoor is nog volop intern onderzoek bezig bij de bevoegde diensten.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 5
Badge +3
Dag Revo, oprechte excuses, klacht werd heropend, stel inderdaad vast dat dit nog steeds het geval is op je account. Heb er ook bij genoteerd dat ze je zeker moeten inlichten bij elke stap, gezien het verloop van dit dossier. Groetjes, Nicky
Beste,

ik zie dat er vooruitgang is geboekt.
Op de "Mijn verbruik"-pagina krijg ik nog steeds het eeuwig draaiende wieltje,
maar als ik ga via "Mijn producten" en vervolgens klik op mijn internetabonnement, dan krijg ik wel mijn volume te zien.

De "Mijn verbruik"-pagina moet dus nog opgelost worden, maar ik kan in ieder geval al verder :-)

Getest in Firefox 53.0.2.

Mvg
Revo
Reputatie 5
Badge +3
Dag Revo, dankjewel voor de feedback, IT ticket is nog lopend, vragen ons om je te wijzen op het verwijderen van de cookies en opnieuw te proberen. Mocht het dan niet lukken, vragen ze ons een print screen van de pagina. Groetjes, Nicky

Reageer