Kan verbruik niet raadplegen

  • 2 January 2017
  • 33 reacties
  • 1119 Bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

Proximus,

heb nu wel telefonisch antwoord gekregen van een Proximus-medewerker (maandag),
waarop ik nu nog op een antwoord wacht.

Is er ondertussen een andere manier om mijn verbruik te raadplegen?
Andere manier of via een workaround eventueel.
Het is nu ondertussen een maand verder dat dit topic is aangemaakt en heb de hele maand mijn verbruik niet kunnen raadplegen.

Met vriendelijke groeten
Revo
Hier hetzelfde probleem, sinds begin januari alles bij proximus inclusief netflix en het belangrijkste kan je niet zien...lopend verbruik. Wanneer lossen ze dat op aub? Reclame maken over je verbruik volgen maar altijd oeps technische fout grrr
Reputatie 7
Badge +3
Ik zie dat je dossier wel in behandeling is genomen.

Ik contacteer mijn collega om te vragen of er resultaten zijn.

sorry voor het wachten

Groeten

Tina
Reputatie 6
Badge +2
Is hier al enige vooruitgang geboekt?
Zo te horen is het nog niet opgelost.
Is hier al enige vooruitgang geboekt?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Revo,

Ik heb een dossier (40785950) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

We zullen alles voor je nakijken en je nog contacteren ivm de oplossing.

Alvast de excuses

Met vriendelijke groeten

Koen
Beste HeidiE,

mijn schoonvader heeft op mijn pc al geprobeerd zijn verbruik na te kijken en dat lukt wel.
Gewoon voor de test: op IE werkt het ook niet en cookies verwijderen lost het probleem ook niet op.

Mvg
Revo
Reputatie 7
Badge +3
Hey Revo,

Heb je je cookies al eens verwijderd of via een andere browser getest?

Groetjes,

HeidiE

Reageer