Beste,
ik kan sinds een aantal weken mijn verbruik niet meer raadplegen (internet thuis).
Daarbij krijg ik steeds volgende melding: "Oeps! Er was een technisch probleem. Kom later terug om uw verbruik te zien."
Wat is hier aan de hand?
Met vriendelijke groeten
Revo
Bladzijde 2 / 2
Proximus,
heb nu wel telefonisch antwoord gekregen van een Proximus-medewerker (maandag),
waarop ik nu nog op een antwoord wacht.
Is er ondertussen een andere manier om mijn verbruik te raadplegen?
Andere manier of via een workaround eventueel.
Het is nu ondertussen een maand verder dat dit topic is aangemaakt en heb de hele maand mijn verbruik niet kunnen raadplegen.
Met vriendelijke groeten
Revo
heb nu wel telefonisch antwoord gekregen van een Proximus-medewerker (maandag),
waarop ik nu nog op een antwoord wacht.
Is er ondertussen een andere manier om mijn verbruik te raadplegen?
Andere manier of via een workaround eventueel.
Het is nu ondertussen een maand verder dat dit topic is aangemaakt en heb de hele maand mijn verbruik niet kunnen raadplegen.
Met vriendelijke groeten
Revo
Hier hetzelfde probleem, sinds begin januari alles bij proximus inclusief netflix en het belangrijkste kan je niet zien...lopend verbruik. Wanneer lossen ze dat op aub? Reclame maken over je verbruik volgen maar altijd oeps technische fout grrr
Ik zie dat je dossier wel in behandeling is genomen.
Ik contacteer mijn collega om te vragen of er resultaten zijn.
sorry voor het wachten
Groeten
Tina
Ik contacteer mijn collega om te vragen of er resultaten zijn.
sorry voor het wachten
Groeten
Tina
Is hier al enige vooruitgang geboekt?
Dag Revo,
Ik heb een dossier (40785950) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
We zullen alles voor je nakijken en je nog contacteren ivm de oplossing.
Alvast de excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Ik heb een dossier (40785950) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
We zullen alles voor je nakijken en je nog contacteren ivm de oplossing.
Alvast de excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Beste HeidiE,
mijn schoonvader heeft op mijn pc al geprobeerd zijn verbruik na te kijken en dat lukt wel.
Gewoon voor de test: op IE werkt het ook niet en cookies verwijderen lost het probleem ook niet op.
Mvg
Revo
mijn schoonvader heeft op mijn pc al geprobeerd zijn verbruik na te kijken en dat lukt wel.
Gewoon voor de test: op IE werkt het ook niet en cookies verwijderen lost het probleem ook niet op.
Mvg
Revo
Hey Revo,
Heb je je cookies al eens verwijderd of via een andere browser getest?
Groetjes,
HeidiE
Heb je je cookies al eens verwijderd of via een andere browser getest?
Groetjes,
HeidiE
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.