Beantwoord

Kan sommige opnames niet bekijken in Proximus TV app

  • 1 August 2017
  • 9 reacties
  • 1128 Bekeken

Ik heb een aantal opnames in mijn bibliotheek die ik niet kan bekijken in de iPad-app of via de pc. Ik krijg telkens de fout 'The server doesn't respond, Please try again later'.
De opnames zijn nieuw, dus niet vervallen.
Er zijn ook opnames waarbij er geen probleem is.
De app is up to date, de nieuwste versie. Wel is alles na de laatste update in het Engels en ik zie nergens een optie om NL als taal in te stellen...
icon

Beste antwoord door Jimmy O 1 August 2017, 12:52

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Lieve,

Niet alle opnames zijn beschikbaar via de app.

Alleen de opnames die niet langer dan 60 dagen bewaard worden en ook enkel opnames van deze zenders:

La Une, La Deux, RTL-TVI, Plug RTL, Club RTL, TF1, France 2 ,AB3 , VTM, 2Be, Kzoom, Één, Canvas ,Ketnet/op 12, Vier , Vijf , Vitaya , Acht

Groeten,

Jimmy
Maar ik ben er zeker van dat ik eerdere opnames van dezelfde programma's wél al via de app bekeken heb. Het gaat bvb om Border Security Canada (VTM), Border Security Australie (Vier) en Bondi Rescue (Vier) .
Reputatie 6
Badge +3
Als deze langer dan 60 dagen zijn opgelsagen. Dus de opname lange termijn bewaren dan lukt het niet.
Bedankt Jimmy, maar sorry, ik begrijp het nog niet goed.
De opnames waarover ik spreek zijn nog maar enkele dagen oud, dus zeker geen 60 en ik heb ze ook niet gemarkeerd om voor langere periode te bewaren.
Deze opnames zou ik dan toch moeten kunnen bekijken??
Reputatie 6
Badge +3
Kan je mij je klantennummer bezorgen? Dan laat ik het nakijken.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik heb je een PM gestuurd. Bedankt!
Reputatie 6
Badge +3
Het is niet het correcte klantenummer wat we gekregen hebben. Kan je eens kijken op je laatste factuur waar tv op staat gefactureerd.
Reputatie 6
Badge +3
Ik laat het verder nakijken en we houden je op de hoogte.
Prima, hartelijk bedankt.

Reageer