Skip to main content
Vraag

Kan niet met Mobiele Data Netwerk verbinden


Ik heb een Pay & Go Smart herlaadkaart, en heb daarop 1 GB mobiele data. Maar wanneer ik op mijn iPhone 5S Mobiele Data activeer en probeer mijn mails te bekijken zegt het dat ik niet kan verbinden met een mobiele data netwerk.

Ik heb al veel geprobeerd met mijn GSM, maar dat lukte niet. Kunt u me helpen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

  • Guru
  • 50 reacties
  • 29 april 2016
Beste,

Kan u even nakijken in uw toestel of de APN wel degelijk: internet.proximus.be is?

Met vriendelijke groeten,

Marlies

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 30 april 2016
Ja het staat op internet.proximus.be

  • Guru
  • 50 reacties
  • 6 mei 2016
Beste,

Kan u een privé-bericht sturen naar 'Het Proximus Team' met uw gsm nummer aub?

Op die manier kunnen we de simkaart eens grondig nakijken.

Met vriendelijke groeten,

Marlies