Skip to main content
Vraag

Kan niet meer inloggen op bbox3

  • 1 november 2016
  • 6 reacties
  • 2286 Bekeken

Ik probeer op mijn bbox3 in te loggen via 192.168.1.1.

Ik krijg het inlogscherm met al voorgeselecteerd "User".
Dan vul ik mijn user-paswoord in en klik inloggen.

Ik krijg dan de fout melding "Authenticatiefout"

Ik ben zeker dan ik het juiste paswoord heb ingevuld.

Kan iemand mij hier raad gegeven hoe ik toch in mijn bbox3 geraak?

Groeten,


Robert
This topic has been closed for comments

6 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 332 reacties
  • 1 november 2016
hier kan je zien waar passwoord staat
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_name/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/naam-van-het-wifi-netwerk.html#/section1

Martin
  • 33558 reacties
  • 1 november 2016
Het user wachtwoord staat op de klever van je b-box3 om in te loggen op zijn interface.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 1 november 2016
Hi Frank en Martin.


Inderdaad , dat user wachtwoord vul ik in.

Ik krijg dan de fout melding "Authenticatiefout"

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 332 reacties
  • 1 november 2016
Bbox3 terug naar fabrieksinstellingen terugzetten:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html#/section1

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 332 reacties
  • 1 november 2016
Hopelijk werkt dat ook om de user login te resetten.

Anders eens goed kijken of een 0 (nul) geen O (oooo) is of een andere letter die omgewisseld is. L l i I ....

Martin
  • 33558 reacties
  • 1 november 2016
Als er bij Proximus geen fout in de configuratie van het ACS staat zal het origineel user paswoord ook gerest worden.