Ik probeer op mijn bbox3 in te loggen via 192.168.1.1.
Ik krijg het inlogscherm met al voorgeselecteerd "User".
Dan vul ik mijn user-paswoord in en klik inloggen.
Ik krijg dan de fout melding "Authenticatiefout"
Ik ben zeker dan ik het juiste paswoord heb ingevuld.
Kan iemand mij hier raad gegeven hoe ik toch in mijn bbox3 geraak?
Groeten,
Robert
Bladzijde 1 / 1
hier kan je zien waar passwoord staat
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_name/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/naam-van-het-wifi-netwerk.html#/section1
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_name/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/naam-van-het-wifi-netwerk.html#/section1
Het user wachtwoord staat op de klever van je b-box3 om in te loggen op zijn interface.
Hi Frank en Martin.
Inderdaad , dat user wachtwoord vul ik in.
Ik krijg dan de fout melding "Authenticatiefout"
Inderdaad , dat user wachtwoord vul ik in.
Ik krijg dan de fout melding "Authenticatiefout"
Bbox3 terug naar fabrieksinstellingen terugzetten:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html#/section1
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html#/section1
Hopelijk werkt dat ook om de user login te resetten.
Anders eens goed kijken of een 0 (nul) geen O (oooo) is of een andere letter die omgewisseld is. L l i I ....
Anders eens goed kijken of een 0 (nul) geen O (oooo) is of een andere letter die omgewisseld is. L l i I ....
Als er bij Proximus geen fout in de configuratie van het ACS staat zal het origineel user paswoord ook gerest worden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.