Beantwoord

Kan niet inloggen op Proximus TV app

  • 29 December 2016
  • 51 reacties
  • 1378 Bekeken


Toon eerste bericht

51 reacties

Reputatie 1
Ja op allebei
Reputatie 1
Ja. Op allebei. Als ik kijk op myproximus is tv nog niet geactiveerd maar dat is het wel.
Reputatie 1
Ok dank je wel.
Reputatie 1
Het lukt. Hartelijk bedankt
🙂
Ik heb exact hetzelfde probleem. Hoe werd dit uiteindelijk opgelost?
Zonet doorgestuurd
Gisteren gebeld met klantendienst het zou komen omdat mijn tv nog niet geleverd is .Na levering zou alles werken . Raar toch dat je moet wachten op je tv voor je diensten werken ?
Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn tv app ik krijg ook steeds dezelde melding als ik probeer in te logen
"De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.
Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus).
Grtz Fran
Beste,

Als ik inlog op de Proximus TV app krijg ik volgende melding:
"De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.
Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus). Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Beste,

Wij hebben ook het probleem met inloggen met de Tv app alsook de wanagogo app. "De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.
Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus)
Krijg met wanagogo ongeveer dezelfde melding.
Wat is het probleem??

Mvg

Kim
Wachten jullie ook nog op de levering van de tv ? Klantendienst zegt me dat het daar aan ligt omdat er nog wat openstaat ivm levering . Jammer dat mijn zoon nu in de vakantie niet met de app van wannagogo kan spelen .
Hoi, wij hebben geen tv toestel in ons pack gekozen, maar wachten wel op toegang van wanagogo. Kinderen staan hier ook te popelen. Op site staat dat deze app na 24 uur beschikbaar is, maar onze installatie is op 28-12 gebeurt en nog steeds geen toegang
Dit lukt wel, het zijn de apps die niet lukken zowel wanagogo als die van proximus tv

Mvg

Kim
Beste Robrecht,

Nu werken ze alle twee, dank u.

Mvg

Kim
Beste,

Wij zijn recentelijk (november 2016) overgestapt naar Proximus voor onze TV, Internet, vaste telefonie en mobiele diensten. Bij ons werkt de TV app ook niet. Wij hebben al verschillende malen met Proximus contact opgenomen, zonder succes. De technieker die voor de 2de maal bij ons langs kwam kon ons ook niet verder helpen.
Hoe kan dit opgelost worden?
mvg,
Luc
Beste Kim,

Heb het nummer doorgestuurd ia privé bericht. Ik heb exact hetzelfde probleem als Stefanie78. zie in dit forum

mvg,
luc
Beste Kim,

Nu werkt het wel!

Alvast bedankt voor uw hulp en onze beste wensen voor 2017!!

mvg,
luc
hallo
Ik heb nog altijd geen antwoord op mijn vraag gekregen !
betreffende mijn vraag over de tv app ?zie vorige bericht hier

Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn tv app ik krijg ook steeds dezelde melding als ik probeer in te logen
"De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.
Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus).
Grtz Fran
Ik heb ook het gevoel genegeerd te worden fran
hallo forum
Ik wilde toch eventjes vermelden dat ze me heel goed en duidelijk hebben geholpen
Dat mag ook eens vermeld worden.
Nogmaals bedank en beste wensen voor heel het team



ps: ik kom van telenet, wel ze mogen hier eens komen kijken en een voorbeeld aan nemen van hoe ze hun klanten kunnen helpen 🆒
Kim kan je mij ook helpen aub ?
Ik kom ook van Telenet 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Davy,

Kim is er momenteel niet maar ik wil je graag verder helpen, waar heb je nog problemen mee?

Stuur gerust een privé bericht naar Het Proximus Team met hierin het nummer van je vaste lijn of klantennummer.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Samuel dat heb ik al gedaan even terug zie link hierboven bij jonathandr . Groeten Davy
Ik heb ook hetzelfde probleem. Gewoon tv kijken kan al enkele weken, maar de TV app geeft de gekende foutmelding.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jelle, nu zou het moeten lukken.

Reageer