Skip to main content
Beantwoord

Kan geen lijnnummer vinden

  • 10 november 2017
  • 3 reacties
  • 1070 Bekeken

  • Apprentice
  • 8 reacties
Mijn vrouw heeft de kabels uitgetrokken van de modem en de hd. Nu ik tv aan wil zetten moet ik het opnieuw instaleren
En vraagt lijnnummer ik heb alle nummers uit geprobeert maar niks, telefoonnunmer werkt niet 1234 werkt niet ik heb een oude nummer van telefoon werkt ook niet. Kan iemand mij zeggen waar ik het kan vinden

Beste antwoord door jonathandr

hi
kan je ons je klantennr doorgeven via privébericht dan kijk ik welk nr je moet ingeven

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
jonathan
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • Antwoord
  • 10 november 2017
hi
kan je ons je klantennr doorgeven via privébericht dan kijk ik welk nr je moet ingeven

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
jonathan

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 10 november 2017
jonathandr schreef:
hi
kan je ons je klantennr doorgeven via privébericht dan kijk ik welk nr je moet ingeven

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
jonathan


Jh dat kan ik maar daar krijg ik geen antwoord ik probeer nog eens. Ik stuur het nu op

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 10 november 2017
jonathandr schreef:
hi
kan je ons je klantennr doorgeven via privébericht dan kijk ik welk nr je moet ingeven
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan

Ja ik heb het gestuurd!