Vraag

Kan film die vanavond speelt niet opnemen & help functie werkt niet

  • 13 August 2016
  • 44 reacties
  • 756 Bekeken


Toon eerste bericht

44 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Sayagata

Zoals ik al eerder in privebericht vraagde,
Kan je me je vast lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan kan ik na kijken wat er aan de hand is

mvg

Jonathan
Reputatie 1
@jonathandr: ik heb geen privebericht van u ontvangen.
Reputatie 7
Badge +4
Vreemd dat je dit niet hebt ontvangen, kan je me echter wel je lijnnr doorgeven ?
Reputatie 1
je zou het altijd eens kunnen proberen door een privébericht te sturen
en de link naar je topic start meegeven ook :
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/film-vanavond-speelt-niet-opnemen-help-functie-werkt-niet-35367
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

10 minuten geleden heb ik privebericht verstuurd via de link die je me hebt doorgegeven, voorlopig zonder antwoord, hoe lang duurt dit gewoonlijk?
Reputatie 1
Vreemd dat je dit niet hebt ontvangen, kan je me echter wel je lijnnr doorgeven ?
ik heb geen vaste lijn, wel mobiel. Mijn gsm nummer ga ik hier niet publiek online zetten, mijn klantnummer is 613680079.
Reputatie 7
Badge +6
Vreemd dat je dit niet hebt ontvangen, kan je me echter wel je lijnnr doorgeven ?
ik heb geen vaste lijn, wel mobiel. Mijn gsm nummer ga ik hier niet publiek online zetten, mijn klantnummer is 613680079.

Het lijnnummer is het nummer dat verbonden is aan je decoder. GA NAAR MENU : INSTELLINGEN (RADERTJE): MIJN ACCOUNT: OK: daar staat je lijnnummer.
Reputatie 7
Badge +4
Sayagata

Ik ben even je lijn aan het nakijken en alles ziet er wel goed uit. geen problemen op gebied van verbinding of software dus normaal zou het je moeten lukken om deze film op te nemen

Ik ben nu even aan het nakijken of andere klanten hier ook al een probleem mee gemeld hebben, er kan mogelijk een probleem zijn met de programmatie hiervan, al is die kans klein
Reputatie 1
Dank u. lijnnummer is 016228420

Maar voor vanavond geef ik het op, nu moet ik absoluut vertrekken. Ik ben ondertussen al 3 uur aan het wachten op een oplossing die er maar niet komt.

Goedenavond en reeds bedankt aan marleen en elsa voor de tips, spijtig genoeg was dit niet voldoende 😞
Reputatie 1
Sayagata

Ik ben even je lijn aan het nakijken en alles ziet er wel goed uit. geen problemen op gebied van verbinding of software dus normaal zou het je moeten lukken om deze film op te nemen

Ik ben nu even aan het nakijken of andere klanten hier ook al een probleem mee gemeld hebben, er kan mogelijk een probleem zijn met de programmatie hiervan, al is die kans klein

ik probeer het nog een laatste maal, maar dan ben ik echt wel weg
Reputatie 7
Badge +6
Sayagata

Ik ben even je lijn aan het nakijken en alles ziet er wel goed uit. geen problemen op gebied van verbinding of software dus normaal zou het je moeten lukken om deze film op te nemen

Ik ben nu even aan het nakijken of andere klanten hier ook al een probleem mee gemeld hebben, er kan mogelijk een probleem zijn met de programmatie hiervan, al is die kans klein

Hier geen probleem om de film op te nemen.
Reputatie 1
HIER WERKT HET NOG STEEDS NIET!!!
ik heb nu 2BE HD opgezet, op mijn afstandsbediening op REC gedrukt om vannacht als ik terugkom het opnemen stop te zetten, hopelijk wordt het volgende programma, de film, dus ook opgenomen en kan ik later kijken. Sorry om jullie servers te flooden met de opnametijd die ik toch niet zal bekijken, namelijk al de uren die volgen na de film...
Reputatie 7
Badge +4
is het mogelijk om te laten weten of de opname dan gelukt is ?

Ik zou hiervoor dan een ticket wel aanmaken naar ons engineering team, aangezien ik geen reden zien van waarom de opname niet bij je lukt
Reputatie 1
heb het einde van het vorig programma kunnen opnemen, alsook het begin van de film, dan werd de opname stilgezet.
Ik had voor m'n vertrek alsnog geprobeerd de film te programmeren op het SD-kanaal, maar ook dat lukte niet meer.
Zal de film dan maar illegaal moeten downloaden, zodat ik de film toch volledig kan zien..
Proximus kan daar ook voor zorgen dat je die film kunt bekijken
via TV replay gaat het waarschijnlijk niet
Reputatie 1
is het mogelijk om te laten weten of de opname dan gelukt is ?

Ik zou hiervoor dan een ticket wel aanmaken naar ons engineering team, aangezien ik geen reden zien van waarom de opname niet bij je lukt

hoe maak ik zo'n ticket aan?
door een privébericht te sturen dan zullen zij een ticket aanmaken
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reputatie 1
dat had ik gisteren al gedaan nadat je dit zei, heb van 'het team' hier echter geen reactie op gekregen 😞
in 't weekend bijna nooit en morgen feestdag mss best maandag eens terug versturen ter herinnering
Reputatie 1
Vanuit België

0800 22 800gratis
Vanuit het buitenland

+32 475 15 60 00
Openingsuren

Technische vragen:
Elke dag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur (tot middernacht voor tv en internet)
Alle andere vragen:
Maandag tot en met zaterdag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur

Super service gekregen op zaterdag.. tweemaal dat er zomaar wordt afgelegd toen ik terug belde omdat het probleem nog niet verholpen was, der is e verschil in ni willen helpen en ni kunnen helpen.

Reageer