Om al even mijn stemming te schetsen: wat een kl** systemen, ik krijg een mail dat mijn punten gaan vervallen en ben al uren bezig die te proberen in te ruilen en nu blijkt de chaos aan Proximus systemen dat gewoon onmogelijk te maken.
Niet dat dat nieuw is, ik ben al jarenlang klant en elke keer verzinnen ze iets nieuws om een mens het bloed vanonder de nagels te pesten.
"Neen, nu kan je je Proximus login niet meer gebruiken" "Belgacom account aanmaken" "Sorry, we zijn weer van naam veranderd"
Alleen al om dit te kunnen schrijven heb ik weer al mijn gegevens moeten opgeven (nog nooit van computers en databanken gehoord daar?), met godbetert zelfs mijn geboortedatum!
Dus nu, ik probeer mijn punten in te ruilen:
- inloggen > inruilen > tiens, ik kom terug op de profielpagina (uiteraard geen foutmelding)
- andere inruilknop proberen > "sorry, deze pagina bestaat niet"
- zoeken op forum
- andere browser, cookies, blablabla, allemaal proberen
- app installeren
- "u ben geen beheerder" > huh, ik ben al 20 jaar beheerder?
- instructies om beheerder te worden opzoeken
- producten toevoegen
- klantennummer invullen > "niet geldig" > opniew invullen > "niet geldig"
- is het het juiste? instructies opzoeken
- "u heeft enkel gsm-nummers" > ja, en dan?
- we zeggen wel dat dat werkt, maar eigenlijk doet het dat niet, we laten je gewoon lekker veel captcha's invullen
> dit alles met hopen twijfels, stress, back tracking, vloeken en veel verloren tijd om dingen op te zoeken, uit te proberen, opnieuw op te zoeken bij elke stap
echt waar, dit hele punten systeem is allesbehalve de incentive die het beoogt te zijn
en ondertussen kan ik mijn punten dus op mijn buik schrijven, want het enige dat nog erger is dan dit alles is naar dat nummer van Proximus/Belgacom bellen
Iemand een alternatief? Van provider veranderen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.