Intense snelheid aanpassen?

  • 21 December 2010
  • 4 reacties
  • 440 Bekeken

Hoi,

Ben van favorite naar intense gegaan maar snelheid staat nog altijd op favorite









Downstream line rate 20056 kbps








Upstream line rate 2040 kbps


Kan iemand dit aanpassen naar

Downloadsnelheid max: 30 Mbps

Uploadsnelheid max: 4,5 Mbps


Alvast bedankt Janah














fc026211


4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Misschien even de post van Mitchello in "Belgacom TV" lezen 'Misschien toch even wat info over het hoe, wat en waarom..". Is verhelderend, maar jouw specifieke toestand en positie in het net ken ik niet. Die modemgegevens zijn normaal de weergave van wat maximum voor jou mogelijk is momenteel, en afhankelijk van je afstand van het ROP. Neem aan dat je wél VDSL2 hebt, maar dat wil niet zeggen dat je dan het maximum van 30Mbps kunt halen. Volgens de uitleg van Mitchello is oo de signaal/ruisverhouding belangrijk (minstens 22 dB bij VDSL2?). Ik heb bv. 26.5 dB.
Heb de afstand en dergelijke al gemeten gehad met een progske die ik in de tijd hier ergens had afgehaald, bij mij is het op het nippertje dus waarom niet proberen.

Weet niet juist welke standaard belgacom in acht neemt als je juist ietsje erover bent.

Als ik problemen heb met een hogere snelheid kunnen ze het stapgewijs nog lager zetten niet?

Ben er zeker van dat 25 Mbps geen problemen gaat geven.
Reputatie 2
Badge +1
Indien je in aanmerking komt voor een 30/6 profiel wordt je automatisch overgezet voor het einde van het jaar.

Oa afstand tot centrale is van belang (max 400m) samen met enkele andere parameters.

De VDSL2 tool geeft geen correcte gegevens, zoals al paar keer is aangegeven. Belgacom doet eigen metingen (oa een meting die niet kan via de VDSL2 tool) en die komen niet altijd overeen met de berekeningen/schattingen van de VDSL2 tool.

Afwachten dus...
Bedankt voor de reactie :)

Maar in feite kunnen ze wel bij vermelden bij de overgang van favorite naar intense of er snelheidswinst gaat gehaald worden of niet.

Als de 400m max is zal ik de 30 niet halen zal rond de 420m zijn dacht ik.

Misschien de 25 , zal afwachten 😉 .

























Beschikbaarheid van de dienst


Groen


Gewenste installatiedatum (nog te bevestigen)


21-12-2010


U heeft reeds een compatibele modem


Ja


Aanpassing abonnement:


Uw bestaand internet abonnement zal aangepast worden naar het door u gekozen abonnement

Reageer