Skip to main content
Bij nazicht van mijn factuur blijkt de beloofde gratis installatie en activering toch te zijn aangerekend... Ref nr: R0000001100001PXC0-1

Het is niet duidelijk of de beloofde EUR 13 voor de 1ste 6 maand ook achterwege zijn gebleven.



Via welke weg kan ik deze zaken snelst in orde brengen?
Is dit op je definitieve factuur of op de voorlopige die je online via MyProximus kunt opvragen want deze houd nog geen rekening met enige kortingen.

Je kan ook altijd eventueel contact opnemen met de klantendienst op 0800 22 800.
Bij nazicht van mijn factuur blijkt de beloofde gratis installatie en activering toch te zijn aangerekend... Ref nr: R0000001100001PXC0-1

Het is niet duidelijk of de beloofde EUR 13 voor de 1ste 6 maand ook achterwege zijn gebleven.



Via welke weg kan ik deze zaken snelst in orde brengen?




Beste Parmentj,



Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, factuurnr)bezorgen.



Dan kan ik uw dossier eens opvragen.



Met vriendelijke groeten,

Joël