Skip to main content
Hallo,ik begrijp niet goed hoe dit mogelijk is. Tot maart van dit jaar had ik 2 TV's,maar daar er 1 stuk ging, heb ik tijdelijk ik de decorder opgezegd. Nu een paar maanden later schaf ik mij terug een 2 de Tv aan en koop een decorder in plaats van huren.Maar na veel telefoons , zegt belgacom mij nu dat er een tweede aasluiting op mijn lijn niet mogelijk is.Onbegrijpelijk want ik heb al jaren 2 aansluitingen gehad. Ze zouden een oplossing zoeken? Ik zit nog altijd te wachten.Bravo Belgacom, als je zo voort doe, dwing je mij na al die jaren klant te zijn over te schakelen.

ja axs, ik vermoed ook dat ze nog nooit op vdsl2 gestaan heeft.... zal eerder adsl2 geweest zijn, en dan om de één of andere reden op adsl gesukkeld....

mvg

Dat kunnen ze alleszins niet vanop de centrale doen, van ADSL op VDSL2....daar moet iemand ergens een aansluiting voor veranderen. Van sukkelen kan hier geen sprake zijn tenzij iemand ter plaatse een verkeerde omschakeling gemaakt heeft, waat heel onwaarschijnlijk is.

Ik heb dus tot 21 mei op VDSL gestaan, is me bevestigd door iemand van de technisse dienst,hoe ik op ADSL kwam wist hij ook niet.In ieder geval is hij het die me zij, bij de klantendienst erop aan te dringen van mij op VDSL te zetten . Het heeft wel wat moeite gekost,want eerst zij die van de klantendienst dat het niet kon,maar na de uitleg die ik gaf van de technisse dienst,heeft dan toch de verandering gedaan en op VDSL gezet en dit zou in voegen gaan van 17 augustus.Nu hoop ik maar dat dit in orde komt en nee, normaal komt er niemand voor langs

oké rona, dank voor de bijkomende info... bizar verhaal toch hoor.... vraag mij af waarom ze je van vdsl2 naar adsl hebben gezet? je zou dat eigenlijk eens moeten vragen hebben

mvg

Bij jou thuis zal idd niemand moeten langskomen... maar vermoedelijk wel in de centrale of aan de kabelverdeler.

Reageer