Kan je de max 25€ limiet veranderen als je iets aankoopt in een app/ google play
bv: de max dat je per keer kan betalen is 25€ maar hetgeen dat ik wens te kopen kost 30€. dus zit ik met een dilema dat ik het niet kan kopen vanwege de limiet.
Kan je die limiet aanpassen? Zoja, hoe?
Bladzijde 1 / 1
Hoe uw limiet voor mobiele betalingen aanpassen:
=>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/support/klantenzone/kosten-opvolgen/0900-betalende-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html
=>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/support/klantenzone/kosten-opvolgen/0900-betalende-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html
=>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/support/klantenzone/kosten-opvolgen/0900-betalende-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html
Dit is voor het maandelijks bedrag aan te passen. Ik zie geen mogelijkheid om het maximum bedrag per aankoop te wijzigen.
ik kan in totaal meer dan 25€ uitgeven maar niet meer dan 25€ per aankoop.
Dan best het antwoord van een proximus medewerker afwachten dan.
(of anders zelf eens een privé bericht sturen, met uw vraag, aan het Het Proximus Team)
(of anders zelf eens een privé bericht sturen, met uw vraag, aan het Het Proximus Team)
(of anders zelf eens een privé bericht sturen, met uw vraag, aan het Het Proximus Team)
Ok Hartelijk bedankt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.