Beantwoord

Ik kan geen MyProximus account aanmaken

  • 9 September 2016
  • 27 reacties
  • 1370 Bekeken

Beste, sedert gisteren ben ik klant bij Proximus met een DuoProxi abonnement(2 SIM kaarten 2 toestellen zelfde nummer), om mijn verbruik in de gaten te houden wil ik een account aanmaken, ik vul al mijn gegevens in en als laatste vul ik mijn GSM nummer in om zo een activeringscode per SMS te ontvangen. Hierbij krijg ik de boodschap "Nummer ongekend"
Ik wil hulp vragen via het 0800 nummer maar dat werkt niet (belt paar keer, stopt met bellen en dan wat gekraak en gepiep maar verder niets meer)Ik bel dan naar de Proximus shop waar ik gisteren klant geworden ben, en daar verteld men mij doodleuk dat ik eerst mijn factuur moet afwachten(waarin een activeringscode zou staan) alvorens ik een account kan aanmaken.Dus m.a.w. de eerste maand kan je je verbruik niet checken...??? Als eerste kennismaking met Proximus kan dit wel tellen....Wie helpt me om alsnog een account aan te maken, want het is toch al te belachelijk dat je eerst een maand moet wachten...
icon

Beste antwoord door Kristof Bogaerts 12 September 2016, 08:12

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 3
Badge
Beste Soul1972,
geef me je klantnummer en/of GSM via privebericht en ik kijk het graag voor je na
Kristof
Reputatie 5
Badge +2
Fijne om te horen ! :)

Mocht u nog andere vragen hebben, aarzel niet om ons te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Wouter
Reputatie 3
Badge +1
Beste, sedert gisteren ben ik klant bij Proximus met een DuoProxi abonnement(2 SIM kaarten 2 toestellen zelfde nummer), om mijn verbruik in de gaten te houden wil ik een account aanmaken, ik vul al mijn gegevens in en als laatste vul ik mijn GSM nummer in om zo een activeringscode per SMS te ontvangen. Hierbij krijg ik de boodschap "Nummer ongekend"
Ik wil hulp vragen via het 0800 nummer maar dat werkt niet (belt paar keer, stopt met bellen en dan wat gekraak en gepiep maar verder niets meer)Ik bel dan naar de Proximus shop waar ik gisteren klant geworden ben, en daar verteld men mij doodleuk dat ik eerst mijn factuur moet afwachten(waarin een activeringscode zou staan) alvorens ik een account kan aanmaken.Dus m.a.w. de eerste maand kan je je verbruik niet checken...??? Als eerste kennismaking met Proximus kan dit wel tellen....Wie helpt me om alsnog een account aan te maken, want het is toch al te belachelijk dat je eerst een maand moet wachten...


ik kan dat ook nog niet sinds 30-09-16 klant voor abo + smartphone 20 heb vandaag ook nog is geprobeerd, maar lukte nog niet, Wie Kan Me HELPEN 😉 krijg nog altijd (onbekend gsm nr probeer later opnieuw. )
Ik heb me kunnen registreren
Reputatie 3
Badge
probleem van cindy zou in orde moeten zijn.
Reputatie 7
Badge +3
Beste Cindy.a,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login, e-mailadres)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Reputatie 3
Badge
Cindy.
geef eens je klantnummer / Mobiel nummer via prive bericht.
Ik kijk het na voor jou.
Kristof
Ik heb juist het zelfde probleem als ik me probeer te registreren dan krijg ik vanonder "Onbekend gsm-nummer. Gelieve opnieuw te proberen"
Thanks Elsa, ga ik eens rustig doorlezen...
FYI: een kleine samenvatting van wat er kan via => MyProximus
Beste Kristof, hartelijk dank, heb zonet mijn email adres bevestigd via mail en kunnen inloggen. Ik heb dan ook meteen een nieuw paswoord aangemaakt. Fijn dat het op deze toch nog vlotte manier is opgelost. Nogmaals dank hiervoor 🆒
Reputatie 3
Badge
Ondertussen zou alles in orde moeten zijn.
heb uw login en wachtwoord in privebericht verstuurd.

Laat je iets weten of het ook in orde is voor jou?
Reputatie 3
Badge
Ik heb geen enkel document gekregen, ik ben naar een Proximus shop in Waasland Shopping Center geweest, daar heeft men een copij van mijn ID kaart genomen en heb ik documenten ondertekend. Alles werkt perfect, ik kan alleen geen account aanmaken.Op de eerste webpagina kan je kiezen om een account aan te maken, door al je gegevens in te vullen, daarna heb je de keuze waar ik moet kiezen enkel voor mobiele diensten(want ik heb voor de rest niets van Proximus) dan wordt gevraag je GSM nummer in te geven zodat men mij een activeringscode per SMS kan sturen en daar loopt het fout "Onbekend gsm-nummer. Gelieve opnieuw te proberen" het is alsof mijn nummer nog steeds niet gekend is in het systeem...

Stuur maar privebericht met uw gegevens.
Via MyProximus (app) kan het verbruikte datavolume ook met 24 uur vertraging er maar pas opkomen
volgens iemand van proximus support dit hier op het forum al gepost heeft.
Ja zal ik doen, op mijn Samsung Galaxy kan ik ook het download volume controleren, ze zeggen er wel bij dat het een benadering is en dat kan afwijken van wat de provider telt, maar voorlopig beter dan niets...toch bedankt aan allen...
mss voorlopig met de verkorte codes opvragen op je gsm zelf tot het in orde komt

bv #120# of #121# ....
Reputatie 7
Badge +6
Dat is inderdaad waarschijnlijk. Hopelijk kan iemand van Proximus zelf hier vlug verandering in brengen, want ik zou het evenmin leuk vinden om mijn verbruik niet te kunnen checken.
Ik heb geen enkel document gekregen, ik ben naar een Proximus shop in Waasland Shopping Center geweest, daar heeft men een copij van mijn ID kaart genomen en heb ik documenten ondertekend. Alles werkt perfect, ik kan alleen geen account aanmaken.Op de eerste webpagina kan je kiezen om een account aan te maken, door al je gegevens in te vullen, daarna heb je de keuze waar ik moet kiezen enkel voor mobiele diensten(want ik heb voor de rest niets van Proximus) dan wordt gevraag je GSM nummer in te geven zodat men mij een activeringscode per SMS kan sturen en daar loopt het fout "Onbekend gsm-nummer. Gelieve opnieuw te proberen" het is alsof mijn nummer nog steeds niet gekend is in het systeem...
Reputatie 7
Badge +6
Staat er soms op je contract/welkomstbrief geen activeringscode om een MyProximus account aan te maken?
Goed om weten, bedankt hiervoor. Maar dat is pas vanavond, ik heb dit probleem al van gisteren, het is wel beschikbaar maar herkent mijn GSM nummer niet...
Reputatie 7
Badge +6
FYI: net gelezen op Proximus site: MyProximus zal niet beschikbaar zijn van 10 september vanaf 22 u tot 11 september om 15 u.
Dan zal Kristof van Proximus u wel kunnen verder helpen indien er geen reactie komt op je PB op twitter zijn ze nochtans actief bezig.
Wat ik vergeten te vermelden is, op het privé bericht aan het Proximus team is tot nog toe niet gereageerd...
Elsa en Kristof, bedankt voor de reacties, maar ik heb net nog een poging gedaan maar nog steeds hetzelfde probleem, de exacte foutboodschap is het volgende
"Onbekend gsm-nummer. Gelieve opnieuw te proberen"
Hopelijk is het ondertussen al opgelost voor TS ;-))

Reageer