Beantwoord

Ik kan geen MyProximus account aanmaken

  • 9 September 2016
  • 27 reacties
  • 1366 Bekeken

Beste, sedert gisteren ben ik klant bij Proximus met een DuoProxi abonnement(2 SIM kaarten 2 toestellen zelfde nummer), om mijn verbruik in de gaten te houden wil ik een account aanmaken, ik vul al mijn gegevens in en als laatste vul ik mijn GSM nummer in om zo een activeringscode per SMS te ontvangen. Hierbij krijg ik de boodschap "Nummer ongekend"
Ik wil hulp vragen via het 0800 nummer maar dat werkt niet (belt paar keer, stopt met bellen en dan wat gekraak en gepiep maar verder niets meer)Ik bel dan naar de Proximus shop waar ik gisteren klant geworden ben, en daar verteld men mij doodleuk dat ik eerst mijn factuur moet afwachten(waarin een activeringscode zou staan) alvorens ik een account kan aanmaken.Dus m.a.w. de eerste maand kan je je verbruik niet checken...??? Als eerste kennismaking met Proximus kan dit wel tellen....Wie helpt me om alsnog een account aan te maken, want het is toch al te belachelijk dat je eerst een maand moet wachten...
icon

Beste antwoord door Kristof Bogaerts 12 September 2016, 08:12

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Fijne om te horen ! :)

Mocht u nog andere vragen hebben, aarzel niet om ons te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Wouter
Reputatie 3
Badge
Beste Soul1972,
geef me je klantnummer en/of GSM via privebericht en ik kijk het graag voor je na
Kristof

Reageer