in my proximus is er geen optie factuur betwisten. hoe moet het dan?
Bladzijde 1 / 1
Je kunt afwachten tot een proximus medewerker hier reageert
je kunt een privébericht sturen en
je kunt het ook nog als volgt:
je kunt een privébericht sturen en
je kunt het ook nog als volgt:
- zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , via onderstaande link:
"Mail Ons"
- Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals onder ander een privébericht sturen aan Proximus hier op 't forum en ook op twitter en facebook
-
Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
Dag Kristin13,
Je mag gerust het probleem of de vraag via deze weg formuleren.
Groetjes,
Antonella
Je mag gerust het probleem of de vraag via deze weg formuleren.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.