Beste,
Na 4 keer contact te hebben opgenomen, via 6000, met de helpdesk, ben ik nog geen stap verder. Ik zou graag klacht indienen over de trage internet verbinding in de eu. Zowel in Tsjechië, Duitsland als in Kroatië gaat het van geen kanten vooruit. Probeer ik via mobilevikings, geen probleem, zelfde snelheid als het locale netwerk. Bij de heldesk wist men van niets, en zei men via de website klacht in de dienen. Ik vind echter nergens waar ik dit kan doen. Ik heb nog 3x teruggebeld en men kan mij niet vertellen waar ik dit kan doen. 2 van hen waren zelfs gewoon onvriendelijk. Ook via de website als je naar "contact" gaat, staat er "mail ons"... Ik kan echter nergens een e-mail vinden of een online formulier om een mail te sturen. Ik heb van de laatste een tel nummer gekregen: "056/20.08.30" maar na +/- 45 seconden belsignaal krijg je een of andere messengerdienst aan de lijn waar geen referentie gemaakt wordt naar proximus.
Beantwoord
Hoe dien ik klacht in? De helpdesk kan mij niet helpen :/
Beste antwoord door LorentzV
Dag Tim_V,
Het netwerk dat je krijgt in het buitenland is afhankelijk van de operator waarmee je daar verbonden bent. Hier hebben wij geen invloed over en kunnen we helaas niets voor doen. Het beste kan je oftewel contact opnemen met de provider waar je dan mee verbonden bent, of manueel een andere netwerk selecteren.
Groetjes,
Lorentz.
Bekijk origineelHet netwerk dat je krijgt in het buitenland is afhankelijk van de operator waarmee je daar verbonden bent. Hier hebben wij geen invloed over en kunnen we helaas niets voor doen. Het beste kan je oftewel contact opnemen met de provider waar je dan mee verbonden bent, of manueel een andere netwerk selecteren.
Groetjes,
Lorentz.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.