Skip to main content
Beantwoord

Help mij aub, ik word hier echt gefrustreerd van!


Patricia1991
Ik kan geen serieopnames verwijderen, ik kan vaak niks op opnemen zetten en anders neemt hij gewoon niks op terwijl het op serieopname of opname staat. ik heb al 2 keer een nieuwe decoder meegekregen maar niets helpt ook niet decoder resetten.

Beste antwoord door RobrechtB

Patricia, we hebben juist info gekregen dat ze het zouden moeten opgelost zijn. Men heeft het Base.sql file gewist en normaal zou het nu terug moeten werken zoals er voor.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

11 reacties

Martin
  • 33549 reacties
  • 24 mei 2017
Als herstarten/(resetten) in deze specifieke volgorde zoals hieronder beschreven niet helpt dan zal er iemand van Proximus je toch moeten verder helpen.
Eens herstarten/(resetten) in deze welbepaalde volgorde uitvoeren:
  • decoder spanningsloos zetten (schakelaar achteraan of netstekker uittrekken)
  • bbox netspanning onderbreken gedurende 5 seconden en terug onder spanning zetten.    nu zal het enkele minuten duren voor die helemaal opgestart is, DSL led moet zeker continu blijven branden
  • Indien je draadloze toestellen staan hebt tussen decoder en bbox haal deze even uit het stopcontact en wacht enkele minuten tot ze terug opgestart zijn.
  • Decoder terug onder spanning zetten.
  • Indien het hierna nog niet moest in orde gekomen zijn, kan je nog proberen door de decoder te resetten.


Patricia1991
  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 25 mei 2017
Je eerste uitleg heb ik al eerder gedaan en exact op die wijze zelfs alle kabels uren eruit gelaten maar werkte niet, ik zal de decoder nu eens proberen te resetten zoals in je links vermeld staat.

Bedankt voor je snelle reactie en voor je behulpzaamheid! Ik waardeer het enorm.

Mvg Patricia.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 26 mei 2017
Patricia, is het gelukt na een reset van de decoder ? Of zijn er nog altijd problemen?

Groetjes, Robrecht

Het Proximus Team

Patricia1991
  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 27 mei 2017
Hey Robrecht,

Ik heb exact gedaan wat er stond en wat de video aangaf om naar fabrieksinstelling te resetten. En hij gaf alles aan zoals het hoorde maar ipv dat het een half uur duurde stopte het downloaden van updates na 5 min. toen het ergens halverwege was en kon ineens terug tv kijken. Al men opnames stonden er nog op en kan nog steeds geen serieopnames verwijderen enkel opname na opname annuleren.

Mvg Patricia

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 27 mei 2017
Dag Patricia,

we gaan dit eens verder laten bekijken door ons engineering team. We houden je op de hoogte.

MVG,

Wim

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 27 mei 2017
Misschien toch eerst nog een klein vraagje, lukt het wel met de andere decoder om deze te verwijderen?

Patricia1991
  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 27 mei 2017
De oude heb ik achtergelaten bij Proximus toen ik de nieuwe meekreeg. Maar ik heb al 2 nieuwe decoders gehad ondertussen en ook een nieuwe modum.

Mvg Patricia

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 27 mei 2017
Ah ok, dan heb ik je oude van de lijn verwijderd. Ik geef het door aan ons engineering team en laat je binnenkort iets weten.

Patricia1991
  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 27 mei 2017
Dankjewel! 😉

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • Antwoord
  • 29 mei 2017
Patricia, we hebben juist info gekregen dat ze het zouden moeten opgelost zijn. Men heeft het Base.sql file gewist en normaal zou het nu terug moeten werken zoals er voor.

Patricia1991
  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 30 mei 2017
Dus er was toch een probleem dan?
Ik zal het laten weten, als er nog steeds dezelfde problemen gaan zijn.

Jullie zijn allemaal heel erg bedankt in ieder geval voor de hulp! ☺️

Mvg Patricia