gratis .net domeinnaam niet (meer) zichtbaar

  • 18 October 2010
  • 6 reacties
  • 2271 Bekeken

Beste,

Sinds de omschakeling naar de interface van E-Services staat er bij "Mijn domeinnamen":
"U beschikt momenteel over geen domeinnaam".

Heb ondertussen gebeld naar 0800/22.800 (geen antwoord op technische vragen) en 0800/22.700 alwaar ze zeiden dat ze geen overzicht hebben van E-Services.
Wel hebben ze bevestigd dat de domeinnaam in de systemen nog steeds gelinkt is met mijn account.

Er werd melding gemaakt dat ik dit probleem via een E-formulier moest melden maar tijdens het
dicteren van de link voor dit formulier werd de verbinding verbroken.

Zijn er nog personen bij wie dit probleem zich voordoet / heeft voorgedaan?

Mvg,
Sven.

6 reacties

Heb net hetzelfde probleem
Idem hier. Al enkele malen gepost (hier en op oude forum), maar niemand antwoordt... Voor andere vragen/problemen is er vaak wel een snel antwoord. Ik ben hier zelf ook al geholpen ivm een usb-modem, waar men telefonisch én in de winkel met de handen in het haar zat. Voor de e-services die overhoop is gehaald dus njet: ik denk dat ze het zelf niet goed weten hoe het opgelost te krijgen...
Ik weet niet hoe het met uw probleem zit, maar ikzelf heb een nieuwe login gekregen en hiermee is alles opgelost. Dus het forum hier heeft weer eens zijn nut bewezen!

Typisch Belgacom detail: de oude login werkt blijkbaar nog altijd en dan kom ik terug in de verkeerde account terecht waar alles verloren en door elkaar gehaald is...
Mijn dossier is reeds een maand in "behandeling" bij Belgacom.

Tot hiertoe nog geen verbetering.
Heb hetzelfde probleem.

Wil mijn website zo snel mogelijk online krijgen en e-services willen niet meewerken.

Ben ik daarvoor omgeschakeld van Telenet naar Belgacom??? :-(
geen probleem hier kan perfect alles bewerken gelijk vroeger

Reageer