We merkten wel op de tv's regelmatig zonder signaal vielen, we dienden dan op ok te drukken en na enige seconden kregen we terug beeld. We hebben dit doorgegeven en werden door een medewerker telefonisch gecontacteerd. Die stelde voor om een ander signaal op onze lijn te zetten ( ? ) en we dienden de BBOX 3 en devolo's uit stopcontact te halen, minuutje te wachten en dat terug in te steken . Na een weekje testen om te zien wat het resultaat was, zou hij ons terug contacteren.
Blijkbaar is dat gebeurd, maar konden zijn oproep niet beantwoorden, gezien de plaats waar we ons bevonden, maar gezien het een geheim nummer was, konden we ook niet terugbellen. Nadien heeft men ons niet meer trachten te bereiken.
Het probleem met het uitvallen van het signaal bleef nochtans en we hebben dan aan Proximus klantendienst een brief in dit verband gestuurd. We hebben nog steeds geen antwoord gekregen en het probleem herhaald zich elke avond , en steeds ongeveer rond het zelfde uur. Wat heel vervelend is .
Bijvoorbeeld uitvallen :
-vrijdag 2/12 om 19.33 u
- zondag 4/12 om 19.33 u
- zaterdag 10/12 om 19.20 u
- maandag 12/12 om 20.17 u
-dinsdag 13/12 om 19.30 u
-woensdag 14/12 om 19.35 u
-donderdag 15/12 om 18.46 u
Waarschijnlijk zou dit meer keer kunnen gebeuren, maar wij zijn , enkel avondkijkers en dan nog gedurende een vrij korte tijd.
Maar dus elke avond weer zitten we te wachten wanneer de uitval zal komen. Heel vervelend !
Wat kan hier aan gedaan worden ? Is klantendienst met onze brief bezig ? Waarom heeft men ons niet meer trachten te bereiken, tot men ons daadwerkelijk aan de lijn kreeg, om onze ervaring mee te delen . Resultaat is dat het nog steeds niet opgelost is .
Beste antwoord door ThomasP
Bekijk origineel