Gele Melding grote verandering Belgacom tv


Reputatie 1
Badge
Hallo,

Daarstraks kreeg ik een gele kader met daarop de melding grote verandering binnen 4 dagen. Ik moet ergens op een blauw knopje drukken. Wat betekent dit en moet ik binnen 4 dagen iets veranderen want ik ben een leek op technisch gebied.

Groetjes,
Moesty

12 reacties

Je moet niks doen alles gebeurt automlatisch er zal nieuwe software op de decoder gezet worden door Belgacom.

Het is gewoon om je te verwittigen dat het binnen de vier dagen gaat gebeuren.

Elsa.
Reputatie 1
Badge
Moet dat blauwe knopje van de decoder dan aanstaan. Zet altijd de decoder uit met de afstandsbediening aan dat andere knopje om hem uit en aan te zetten achter de decoder kom ik nooit aan omdat ik er niet aan kan staat in een kast. Ook de modem blijft aanstaan behalve als het onweert dan trek ik alles uit.

Kan iemand mij helpen want ik zou niet graag binnen 4 dagen zonder tv zitten en ik ben een leek op technisch gebied.

Groetjes,
Moesty
De upgrade gebeurt normaal 's nachts als je modem en decoder blijven opstaan (opstaan is het zelfde als dat de decoder in standby staat dus afgezet met de afstandsbediening).
Als je nu ofwel de modem ofwel de decoder of allebei zonder spanning zet dan kan de upgrade niet 's nachts gebeuren.
Maar als je dan de modem of de decoder of allebei weer opzet (spanning terug opzetten) kan de update ook gebeuren tijdens de dag.
Dus als je de decoder nu afzet (zonder spanning) of niet dit maakt niet uit en je mag gerust zijn je zal daarom niet zonder TV vallen.

al vele malen gehad dat de update midden in de avond valt nochtans

20u30 a 21u

zit je rustig filmpje of zo te kijken

ja hoor, beeld bevriest, ja hoor daar zijn ze

vorige week 2 dagen na elkaar, plezant is anders
chris,







er worden geen updates gedaan terwijl men tv kijkt, dus het fenomeen dat u beschrijft is niet normaal