Ik kan momenteel met niets (laptop, tablet, smartphones) op de wifi connecteren.
Er komt steeds de melding verificatiefout.
Dit is enkel op de 2.4 Ghz , de 5.0 Ghz werkt wel perfect.
Als ik het paswoord van de wifi afhaal kan ik nog steeds niet connecteren dus het lijkt me iets met de bbox zelf te zijn?
Ik heb reeds de 0800 22 800 lijn gebeld maar daar waren ze niet echt een hulp ... zij zijn er van overtuigd dat ik gewoon een verkeerd paswoord invul.
Ik zit al meer dan 5 jaar in IT als job, ik ben echt niet simpelweg een verkeerd paswoordje aan het invullen op al men toestellen. :P
Met de kabel werkt ook alles perfect, 5 Ghz werkt zonder problemen maar aangezien de helft van onze toestellen te oud zijn voor 5 Ghz is dit wel een serieus probleem.
Misschien dat jullie hier op het forum hier een oplossing voor weten? :)
Alvast bedankt!
Dingen die al geprobeerd zijn:
- BBox Herstart
- BBox Reset
- Wifi naam veranderd
- Wifi paswoord veranderd
- Enkel 2.4 Ghz en 5 Ghz uitgezet
- Toestellen die connecteren heropgestart
- Alle profielen op de toestelen die moeten connecteren verwijderd
- Handmatig een internet profiel aangemaakt.
- Zelf DNS en IP addressen ingesteld
Maar voorlopig nog geen oplossing. 😞
Beste antwoord door Wim VL
Bekijk origineel