Beantwoord

GEEN SIGNAAL - melding

  • 1 October 2017
  • 3 reacties
  • 10549 Bekeken

Hallo

Ik kan al 2 dagen geen tv meer kijken. Ik krijg steeds de melding 'geen signaal'.

Heb al alles geprobeerd. Andere hdmi kabel, alles herstarten, nieuwe batterijen in afstandsbedening..

Als ik op EXT druk op de afstandsbediening werken de pijltjes ook niet (heb ook al de afstandsbediening van de buren gebruikt). Kabel zit in de juiste poort dus geen idee wat het probleem is.

Iemand een idee?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door ThomasP 3 October 2017, 13:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Heb je eens nagekeken of de verbinding tussen modem en TV decoder in orde is alsook de verbinding tussen de modem en PX stopcontact?
Is de decoder rechtstreeks met de modem verbonden of is dat via PLC adapters?
Anders een technieker van Proximus laten komen.
Hallo

Ik kan al 2 dagen geen tv meer kijken. Ik krijg steeds de melding 'geen signaal'.

Heb al alles geprobeerd. Andere hdmi kabel, alles herstarten, nieuwe batterijen in afstandsbedening..

Als ik op EXT druk op de afstandsbediening werken de pijltjes ook niet (heb ook al de afstandsbediening van de buren gebruikt). Kabel zit in de juiste poort dus geen idee wat het probleem is.

Iemand een idee?

Bedankt!


Ben je zeker dat de TV op de juiste HDMI ingang staat waar je decoder op toekomt.
===============
Als ik op EXT druk op de afstandsbediening werken de pijltjes ook niet
Als je de EXT van de proximus afstandsbediening van proximus gebruikt moet je herhaaldelijk op EXT drukken om verticaal door de lijst met al de ingangen van je tv scrollen tot je op de juiste HDMI ingang komt.

Andere methode is:
rechtsonder knop "TV mode" indrukken en gans de tijd blijven ingedrukt houden
- EXT drukken
- pijltje naar boven of naar beneden om de juiste TV ingang te kiezen
- OK drukken
nu knop "TV mode" loslaten
Reputatie 7
Badge +6
Hey ineswackenier, ondervind je nog steeds problemen met je TV? Ik heb je verbinding even nagekeken en deze is momenteel goed. Ik zie inderdaad zaterdag en zondag enkele herstarten van de bbox maar nu is het signaal terug top. Mocht je nog steeds problemen hebben, laat maar weten!

Reageer