Anderhalve week geleden heb ik mijn grote simkaart omgeruild voor een kleine sim kaart. De telefoon heeft anderhalve week perfect gewerkt tot mijn verbinding met het netwerk vrijdagvoormiddag volledig wegviel met als melding "Geen service"
Geen probleem dacht ik even de klantendienst contacteren en zo opgelost. Niets was minder waar: na enkele standaard tests via de klantendienst kwamen ze tot het besluit: nieuwe simkaart afhalen in het Proximus center te Merchtem. Volgende dag meteen om een nieuwe simkaart maar helaas geen resultaat. Ik kreeg de reactie: "het ligt aan uw toestel" Meteen getest met het plaatsen van de simkaart van mijn echtgenoot: toestel werkt perfect! Mijn simkaart in zijn toestel "Geen service"
Terug contact met klantendienst en uiteraard dezelfde tests doorlopen met als uitkomst "Mevrouw u moet terug naar het Proximus center om een nieuwe simkaart! De technische dienst ging het ook verder uitzoeken en mij binnen de 5 á 7 minuten terug bellen. Na een uur wachten nog NIEMAND gehoord!
Dan maar terug naar een Proximus center én een lange wachtrij (deze keer in Aalst) met een erg behulpzame medewerker die contact opneemt met klantendienst. Blijkbaar zou het een probleem zijn met vele klanten die de week ervoor een simkaart wissel hebben gedaan! De medewerkers van de klantendienst zijn hier NIET van op de hoogte! Zou een blokkering op mijn nummer gestaan hebben maar zou binnen het kwartier opgelost zijn. Enkel de telefoon eens heropstarten en zou in orde zijn! NIET ZO!
Terug aanschuiven en opnieuw bellen naar klantendienst..... Wachten tot maandag dan gaat de technische dienst alles in orde brengen voor mijn "niet langer geregistreerde telefoonnummer" . We zijn vandaag maandagnamiddag en wat staat er nog steeds op mijn scherm? GEEN SERVICE
Ik heb het stilaan gehad en blijkbaar is er NIEMAND die mij kan of wil helpen.
Ik zit ondertussen 4 dagen zonder bruikbare telefoon en dit na 18 jaar ononderbroken vaste klant te zijn bij Proximus!!
Jullie jagen me naar de concurrentie!!
Een uiterst ontevreden klant die het beu is!!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.