Beantwoord

Geen punten bij aankoop in Proximus center

  • 26 October 2016
  • 8 reacties
  • 302 Bekeken

Op 17 oktober kocht ik een Samsung J7 en een hoesje voor de totale som van € 254.98.Ik was van oordeeel dat ik ook hiervoor punten zou krijgen.Er gebeurde evenwel niets,.Mijn puntensaldo bleef onveranderd.Bij navraag in het Proximuscentre wist men mij te vertellen dat je alleen punten krijgt bij een online bestelling.Ik vind dat niet eerlijk.Men had toch eenvoudig een factuur kunnen maken en dit elektronisch kunnen doorsturen naar de Premium club.Ik vind dit niet klantvriendelijk en ik hoop alsnog mijn punten te ontvangen
icon

Beste antwoord door Marleen 26 October 2016, 18:19

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Nochtans kan je punten verdienen met een aankoop van een gsm/smartphone/vast toestel/ tablet in een Proximus center (3p per € op het aankoopbedrag, zonder btw).
Je moet wel een kopie van het aankoopbewijs mailen of sturen naar de adressen die je vindt in de bijlage.
Bedankt Marleen.!!!
Men had me dit ook kunnen melden in de winkel
Reputatie 7
Badge +6
Graag gedaan.
Prettige avond verder.
Is dat niet achterhaald in 2016 dat de klant kopie van het aankoopbewijs moet mailen of sturen naar via brief voor de punten.
Is het niet klantvriendelijker en gemakkelijker dat dit kan in de winkel?
Dat zou toch al lang moeten in orde zijn.Ik ben 2x naar de winkel geweest,waar men me eenvoudig het NR 0800 22800 heeft opgeschreven en voor de rest kon ik mijn plan trekken.Wanneer je naar dat NR belt krijg je alleen een computerstem aan de lijn.Personlijk contact zal waarschijnlijk te duur zijn.
Bedankt voor je reactie
Reputatie 6
Badge +2
Is dat niet achterhaald in 2016 dat de klant kopie van het aankoopbewijs moet mailen of sturen naar via brief voor de punten.
Is het niet klantvriendelijker en gemakkelijker dat dit kan in de winkel?


Dat zijn van die truken, zij rekenen gewoon er op dat de klanten geen kopies zullen sturen van een factuur, zo moeten ze geen punten toekennen. :@
Dat de Proximus centers dat niet melden is waarschijnlijk opgelegd van hogerhand om van krommenaas te gebaren.
Reputatie 2
Badge
Snap die heisa rond de PX-punten sowieso niet. Ik weet niet hoe lang ik al klant bij Belgacom/PX ben - in ieder geval al langer dan 10 jaar.
Onlangs heb ik mijn puntensaldo eens in MyProximus bekeken - heb na al die jaren nog niet eens recht op een bioscoop-ticket. No further comment.
T_Scheen dit snap ik ook niet ik als kleine gebruiker met mijn punten heb ik toch jaarlijks 5 credits gratis, wat toch mooi geschenkje is kleine 30 euro.

Hopelijk zal je nu wel een reactie krijgen van PX met je opmerking hier.
En ook de uitleg van PX waarom werkt het 100% werkt bij de ene klant en bij de andere niet?

Reageer