Skip to main content
Kan sinds gisteren geen HD posten meer hebben op mijn eerste tv, op mijn tweede tv gaat dit nog wel! Mijn vrouw heeft vandaag reeds meerdere malen gebeld en uren aan de telefoon gehangen om dit probleem op te lossen, maar te vergeefs! Hebben reeds 2x volledig herstart en ge-update maar niets helpt! Onvoldoende cappaciteit komt er steeds op. Onze posten zijn vandaag door Belgacom medewerker opnieuw ingesteld geweest maar ook zonder resultaat. Heb geen zin om nogmaals uren aan de telefoon te wachten met een muziekje om toch weer niet geholpen te kunnen worden, was jaren geleden overgeschakelt van Telenet naar Belgacom omwille voor het Belgische voetbal. In Maart 2012 vervalt mijn contract en zal nog eens twee keer nadenken hoor eer te verlengen. Service?????? Ja dadde seg!!!!!

in een ander topic werd dit probleem vandaag ook al gemeld, één van de mogelijkheden is een repair profiel... maar aangezien je al contact gehad hebt met de helpdesk zouden ze dit wellicht wel gezien hebben veronderstel ik

maar post toch maar eens uw waarden zoals hierboven beschreven door sinjoor71

mvg

hallo best werken met tv-vlaanderen heb nog nooit geen problemen gehad ik kijk ook HD en veel meer en goedkoop

Moet je wel een satelietschotel hebben; of kunnen plaatsen.

En ik heb een schotel gehad en bij TN geweest en ben nu bij bgc en aan veranderen heb ik voor het ogenblik geen behoefte.

Beste krockie,

je mag me via een privé-bericht even uw Belgacom lijnnummer bezorgen zodat dat we het van hieruit eens kunnen nakijken.

Mvg

Eva van Belgacom

Reageer