Hallo,
deze avond rustig aan het kijken naar Netflix op proximus TV, ineens bevriest scherm volledig, geen geluid meer. Kan de decoder niet afsluiten. Dus op de harde manier afgesloten = stekker er uit.
Bij heropstart, terug volledig normaal beeld echter geen geluid.
Soft stop, stekker uit... 15 seconden gewacht, opnieuw opstarten, alles ok echter GEEN geluid.
Dit ondertussen al 5 keer gedaan.
Bel 080022800 .... 15 minuten wachttijd???????
graag snel advies
Marnix
Bladzijde 1 / 1
probeer het volgende eens dan
decoder zonder stroomloos zetten dan ook bbox gedurende 10 seconden stroomloos zetten en afwachten tot de dsl led op de bbox continu blijt branden dan pas de decoder terug opzetten om te zien of he terug werkt.
Indien niet kan je nog de decoder even resetten
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Normaal voor technisch probleem kan je bellen op 0800 22 800 tot 24u
decoder zonder stroomloos zetten dan ook bbox gedurende 10 seconden stroomloos zetten en afwachten tot de dsl led op de bbox continu blijt branden dan pas de decoder terug opzetten om te zien of he terug werkt.
Indien niet kan je nog de decoder even resetten
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Normaal voor technisch probleem kan je bellen op 0800 22 800 tot 24u
Hallo Martin,
hartelijk dank voor je reactie.
korte update = gisteren na mijn bericht niets meer gedaan, deze ochtend start ik mijn tv en proximus tv op (Stubru voor alle duidelijkheid), en alles was terug in orde ....
probleem met het signaal gisterenavond?
Ik hou het in het oog, en indien dit probleem zich opnieuw zou voordoen, neem ik hier opnieuw contact op
het bellen op zich is geen probleem, echter een wachttijd van 15 minuten?
hartelijk dank voor je reactie.
korte update = gisteren na mijn bericht niets meer gedaan, deze ochtend start ik mijn tv en proximus tv op (Stubru voor alle duidelijkheid), en alles was terug in orde ....
probleem met het signaal gisterenavond?
Ik hou het in het oog, en indien dit probleem zich opnieuw zou voordoen, neem ik hier opnieuw contact op
het bellen op zich is geen probleem, echter een wachttijd van 15 minuten?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.