geen geluid

  • 24 January 2015
  • 7 reacties
  • 485 Bekeken

Ik heb al twee keer voorgehad dat ik geen klank heb op mijn tv als ik die aanzet. Enkel het heropstarten van mijn decoder helpt om opnieuw klank te hebben. wat is dit en zijn er nog met dit probleem? Vervelend hoor



7 reacties

staat je decoder in systeeminstellingen op stereo ingesteld


anders toch eens een factory reset proberen ▬►FRDec


Ter info: bij decoder problemen


anders eens bellen naar technische helpdesk 0800 22 800 kan alle dagen tot 22u
ja op stereo: is dat goed of niet andere optie is dolby digital
Stereo is ok , met dolby digital kan je soms problemen ondervinden
Reputatie 2
Badge +1
Hier dikwijls hetzelfde probleem via HDMI - dolby digital.

Vooral na het zappen naar de Discovery Channels dikwijls geen geluid (meer)

Reboot helpt
daarom dat ik aangeraden heb van op stereo te proberen, want op den duur moet men voor alles en nog wat rebooten ;-)
Reputatie 2
Badge
Belgacom zou op de aftandsbediening een toets 'reboot decoder' moeten zetten :-)
Even doorspelen aan Proximus bij de dienst 'Innovatie & engineering' duivelknipoog

Reageer